continue hoofdpijn...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:30

Coffeine paracetamol?

Bedoel je niet codeine? (die kan je op recept van de HA krijgen!)

Je kunt beter een 1000 mg paracetamol nemen... dat coffeine-oliebol werkt vaak averechts.

Ik ben vorige week donderdag(nu dus 10 dagen terug) van de trap gevallen, en kamp ook met hoofdpijn e.d
Bij mij helpt 1000 mg paracetamol wel.

Morgen ga je naar de neuroloog, hopelijk vinden ze iets.

Woon je alleen?
Of thuis o.i.d?

Licht even iemand in over de situatie, die desnoods jou even om de zoveel tijd contact, of jij laat wat van je horen.
Zeker met koorts erbij is dit niet normaal.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:30

Ben je in het buitenland geweest?

Sadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:43

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:16

Sadie schreef:
Ik dacht in eerste instantie aan triggerpoints/spierspanning welke afgeleide hoofdpijn geven.
http://www.schoudernekenhoofdpijnklacht ... /index.htm
Maar je koorts hoort daar niet bij ;-)

Sterkte met je hoofdpijn :(:)

Er is ook hoofdpijn die uit de gewrichtjes van de bovenste nekwervels kan komen, maar dat
valt ook af i.v.m. de koorts...

xxappiexx

Re: continue hoofdpijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 21:06

Als medicijnen niet werken is het misschien toch slim om ook eens naar je schouders, rug en nek
Te laten kijken. Daar kun je ook erge en langdurige hoofdpijn van krijgen.
Ik krijg ook koorts als echt alles van zit en mn hoofd bijna uit elkaar knalt van de pijn, dus het
zou best kunnen dat een aantal bezoeken aan de chiropractor/fysiotherapeut/manueel therapeut je van
de pijn kan verlossen. Want al die medicijnen werken maar tijdelijk. Beterschap!

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 21:54

Neem je elke dag pijnstillers? Je kan op den duur ook een medicatieafhankelijke hoofdpijn krijgen. Helpt een kop koffie?

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-12 07:29

Hee iedereen,

Ben vanacht nog 3x wakker geworden en was gisteravond een beetje lam, de warme douche heeft wel geholpen... voor 2 uur.
De koorts is er nog steeds, de hoofdpijn is iets minder maar dat zou vandaag wel weer meer worden.
Verder heb ik niet genoeg kracht in mijn benen om te lopen, wel nog net 100m maar niet naar de neurologie afdeling in 't ziekenhuis, dus daar leen ik een rolstoel.

Gisteren toen mijn vader thuis kwam van het werk (15.30 uur) heeft hij mijn hoofd gevoeld, deze was iets warmer dan normaal, toen we gingen eten (18.00 uur) voelde hij weer er vond hij dat het wel was gestegen..

Lizzle, nee, alleen de laatste 3 dagen.

Jol, ik ga ze meteen halen!

Zo, over een kwartiertje in de trein naar 't ziekenhuis, heb om 10.00 uur en 10.40 een afspraak, lading zakdoekjes en een flesje ranja mee voor mijn verkoudheid + keelpijn... Ben benieuwd of ze iets vinden.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 12:20

En weet je al wat meer.. ?

Hoop dat niks ernstigs is! Ik heb zelf ook al dik zes weken hoofdpijn 24/7 en ben al meerdere keren bij verschillende mensen geweest,bril na laten kijken,mri,fysio... Slik nu een week diazepam en doe ff rustig aan en alleen leuke dingen maar hoofdpijn is er nog steeds. Ben ook bij tandarts geweest en weer door gestuurd naar iemand die verstand heeft van kaakgewrichten..Kan overal vandaag komen hoofdpijn hoop dat ze bij jou eerder weten! succes

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 12:24

Wens je alvast veel beterschap. Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is en is het niets ergs. Grtjs

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 12:26

Kan het zijn dat er in je nek iets niet helemaal lekker zit?
:)

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-12 13:05

Ben terug van t ziekenhuis.

Ze hebben onderzoek gedaan en bloed geprikt (o wat was ik daar bang voor, maar 't stelde niks vaar :o )
Binnen een week moet ik door de CT-scan, ze denken aan een voorhoofdholte-ontsteking.

Die neuroloog was me bang aan 't maken, dat k misschien zou moeten worden opgenomen, ooee ik kan dr stiekem niet meer lije :*