Iemand ervaring met oksels laseren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 21:32

Firedancer schreef:
Nou, ik vind een laser gebruiken om lichaamsfuncties permanent stuk te maken dus wel verminking.

Over 5 jaar is okselhaar misschien weer helemaal in, netzoals schaamhaar nu weer terug komt. Ga je dan haarimplantaten laten zetten?

Nee echt hoor, tegen de tijd dat je zo ver moet gaan, omdat ze kennelijk niet tegen het scheren kan en daar littekens van oploopt. Dan konden mijn zogenaamde "vriendinnen " de boom in. Als ze dAAr al geen begrip voor konden opbrengen, zijn ze gewoon geen vrienden. Punt.

Tja, ik ben niet zo modieus, dus wat in de mode is, kan me eerlijk gezegd niet zo heel veel schelen. Ik vind een geheel kale poedersuiker ook niet mooi, maar dat het haar onder je bikinibroekje vandaan komt vind ik ook geen porum. (Bovendien lijkt het me voor hem ook wel prettig om niet met z'n neus in een bos kriebelend haar of ruwe stoppels te zitten. Maar dat is ook persoonlijk natuurlijk :+) Dat permanent verwijderen scheelt iig een hoop werk in bijhouden en irritaties van de huid.

Wat betreft vrienden, refereer je denk ik aan wat ts zei. Je vrienden hoeven het toch niet altijd eens te zijn met wat jij mooi vindt of niet. En als het dus een medische reden heeft, tja, daar loop je ook niet echt mee te koop toch :+ Zolang ze het maar accepteren en er begrip voor hebben idd.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 22:51

Firedancer schreef:
Knoffer schreef:
@Firedancer, nou, jezelf verminken, dat vind ik ook wel heel zwaar uitgedrukt. Als je licht haar hebt en het kort houdt, vind ik het ook geen probleem, maar ik vind het helemaal weg gewoon veel mooier. Een andere reden waarom ik het overigens doe, is omdat ik vaak last van cystes heb en die cystes richten ook behoorlijk wat verminking aan :+ :\

Nou, ik vind een laser gebruiken om lichaamsfuncties permanent stuk te maken dus wel verminking.

Over 5 jaar is okselhaar misschien weer helemaal in, netzoals schaamhaar nu weer terug komt. Ga je dan haarimplantaten laten zetten?

Nee echt hoor, tegen de tijd dat je zo ver moet gaan, omdat ze kennelijk niet tegen het scheren kan en daar littekens van oploopt. Dan konden mijn zogenaamde "vriendinnen " de boom in. Als ze dAAr al geen begrip voor konden opbrengen, zijn ze gewoon geen vrienden. Punt.

Als ik het niet scheer (gebeurd weleens in de winter in drukke periodes) gaat het irriteren met kleding, gaat zweet meer ruiken en krijg ik enorme jeuk waardoor ik weer hormoonzalf moet smeren om de eczeem tegen te gaan. Als ik het scheer irriteert het ook schraap ik mijn huid helemaal gaar kan ik geen deodorant meer gebruiken omdat die huid zo dun is waardoor ik weer naar zweet ga ruiken als ik ga zweten....

Ik zou botox kunnen laten inspuiten om het zweten tijdelijk tegen te gaan maar ga ik op een andere plek weer meer zweten....

Ik wordt gewoon gek van de jeuk, met of zonder haar omdat ik iemand ben die nou eenmaal snel zweet en veel zweet en mijn oksels zijn niet bepaald glad meer en mooi door littekens van het scheren en jeuken en krabben dus dan lijkt dit misschien de beste oplossing! Definitief verminken :+