Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

' geroepen.

half huis weg.
Die stof melatonine maak je zelf ook aan dus het is "natuurlijk". Het is een hulpmiddel om beter te slapen. Het is in eerst instantie bedoeld voor mensen die slecht slapen maar geen slaappil willen. Maar wie weet helpt het jou om rustiger te worden... het is relatief niet duur en met een pot doe je heeeeeel lang. Zijn net kleine zoetjes om te zien
Joolien schreef:De stress kan ze niet afvloeien overdag zodat ze dat s'nachts doet. Hiervoor moest ze in cognitieve gedragstherapie.
(Heb het even terug gekeken)
Het heet parasomnie. Het kan ook door medicatie verholpen worden.
. Wel niet vlàk voor je gaat slapen, dan wel nog altijd een rustmoment inlassen om rustig te kunnen indommelen. Kwanyin schreef:Joolien schreef:De stress kan ze niet afvloeien overdag zodat ze dat s'nachts doet. Hiervoor moest ze in cognitieve gedragstherapie.
(Heb het even terug gekeken)
Het heet parasomnie. Het kan ook door medicatie verholpen worden.
Misschien een heel stom voorstel maar hierdoor moest ik er aan denken. Zou misschien juist het omgekeerde werken? In plaats van alleen zoveel mogelijk rust te creëren, dat je na je werk eens flink een paar straten om gaat rennen en je zoveel mogelijk uitput? Misschien heb je dan geen zin meer in de marathon lopen in je slaap. Wel niet vlàk voor je gaat slapen, dan wel nog altijd een rustmoment inlassen om rustig te kunnen indommelen.
) en is hij dus snel weer te kalmeren, maar ik ben onderhand drukker met hem 's nachts dan met onze twee kleine kinderen.
Weissjee schreef:Ik heb het ook echt heel erg! Als ik alleen slaap natuurlijk nergens last van. Maar wanneer vriendlief bij mij slaap ligt hij regelmatig wakker, geen deken, ik praat blijkbaar in mijn slaap..
Ik slaap ook met mijn ogen open, dus schijn hem sIk heb het ook echt heel erg! Als ik alleen slaap natuurlijk nergens last van. Maar wanneer vriendlief bij mij slaap ligt hij regelmatig wakker, geen deken, ik praat blijkbaar in mijn slaap..
Ik slaap ook met mijn ogen open, dus schijn hem soms in mijn echt aan te kijken?
Een keer was ik en beetje boos op hem, heb serieus de hele nacht op hem in lopen trappen als ik hem geloven moIk heb het ook echt heel erg! Als ik alleen slaap natuurlijk nergens last van. Maar wanneer vriendlief bij mij slaap ligt hij regelmatig wakker, geen deken, ik praat blijkbaar in mijn slaap..
Ik slaap ook met mijn ogen open, dus schijn hem sIk heb het ook echt heel erg! Als ik alleen slaap natuurlijk nergens last van. Maar wanneer vriendlief bij mij slaap ligt hij regelmatig wakker, geen deken, ik praat blijkbaar in mijn slaap..
Ik slaap ook met mijn ogen open, dus schijn hem soms in mijn echt aan te kijken?
Een keer was ik en beetje boos op hem, heb serieus de hele nacht op hem in lopen trappen als ik hem geloven moet.... Hij had de volgende dag ook echt over al pijn
kiwi1990 schreef:Weissjee schreef:Ik heb het ook echt heel erg! Als ik alleen slaap natuurlijk nergens last van. Maar wanneer vriendlief bij mij slaap ligt hij regelmatig wakker, geen deken, ik praat blijkbaar in mijn slaap..
Een keer was ik en beetje boos op hem, heb serieus de hele nacht op hem in lopen trappen als ik hem geloven moIk heb het ook echt heel erg! Als ik alleen slaap natuurlijk nergens last van. Maar wanneer vriendlief bij mij slaap ligt hij regelmatig wakker, geen deken, ik praat blijkbaar in mijn slaap..
Een keer was ik en beetje boos op hem, heb serieus de hele nacht op hem in lopen trappen als ik hem geloven moet.... Hij had de volgende dag ook echt over al pijn
Je valt een beetje in de herhaling
Weissjee schreef:Ik heb het ook echt heel erg! Als ik alleen slaap natuurlijk nergens last van. Maar wanneer vriendlief bij mij slaap ligt hij regelmatig wakker, geen deken, ik praat blijkbaar in mijn slaap..