Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Duke schreef:Je moet er ook zeker niet teveel bij stilstaan, maar ik probeer wel mijn leven zo lang mogelijk te rekken. Dus ik probeer er wel op te letten. Niet over stressen, moet we leuk blijven.
Alle kleine beetjes helpen en ik voel me er een stuk gezonder/beter bij als ik een beetje oplet met wat ik eet. Juist als ik zomaar alles zo eten zou ik me daar niet lekker/gestressed bij voelen denk ik. 

En zon is ook goed voor Vitamine D dus de zon is echt niet alleen maar slecht.
Kaula schreef:Nee ik let er totaal niet op, volgens mij is het niet prettig leven als je altijd rekening moet houden met wat je waarvan kan krijgen.
Somme mensen krijgen pats boem kanker, hebben altijd gezond geleefd. De volgende rookt zich een slag in de rondte, eet elke dag mc Donalds en gaat iedere week onder de zonnebank en word 94.
annebe schreef:Ja, ik probeer hier zeker op te letten. Er zijn een aantal E-nummers die ik absoluut met mate of liever niet eet of drink.
Mindfields schreef:En zo is het Ragdollcat. Iedereen heeft kankercellen in zijn lichaam, en bij de een worden ze wel actief en bij de ander nooit. Het is veel meer erfelijk bepaald dan door invloeden van leefstijl. Ik let overigens wel op wat ik eet, maar dat is om genoeg vitamines etc binnen te krijgen en niet baggervet te worden.
Wat is er dan overigens qua groene delen van een tomaat? Welke groene delen zijn dat?