Lage bloeddruk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Lage bloeddruk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 18:09

Klopt, de befaamde plekken voor de ogen bij het opstaan ken ik idd al van buiten de zwangerschap :))
Extran en Aquarius zijn teveel suiker, ik verwacht over pakweg een week of 4 op diabetesdieet te staan dus als ik nu alles zo constant mogelijk hou heb ik kans dat ik er deze keer onderuit kom :+

Gelukkig niet meer out gegaan vandaag, wel nog erg slap, misselijk en een knellende hoofdpijn van heb ik jou daar, ik denk ook dat ik nu weet hoe het voelt voor een paard om spierbevangen te zijn, voel me erg stijf en trillerig tegelijk. Maar moest net met de kleinste naar de kinderarts, die heeft een maag-darminfectie en zit op randje uitdroging en is dus komende twee dagen thuis (en misschien morgen weer richting ziekenhuis). Moet zeggen dat ik het gevoel heb dat het voor mij even ook geen kwaad kan om pas op de plaats te doen. Reactie vroedvrouw: doe eens een keer rustig aan! (ja je gaat elkaar kennen :+ ) Dus zometeen lekker bedje in!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 18:11

8 over 6?? :wow: :oo :oo
Zo zeg!!

Ik weet wel iets wat goed voor jetensie is.. Maar ben het even kwijt :(
Pfft..

Even denken hoor..

Edit; Lees dat het al genoemd is.. Namelijk zoute drop.. :=

Maar jouw bloeddruk is wel echt abnormaal laag hoor..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 18:23

Ik heb ook van nature een lage bloeddruk. Bij mij helpt veel eten en veel bewegen (zodat ik niet tonnetje rond word :+ ) Dus echt iedere 2 uur wat eten, mag ook een flinke hoeveelheid zijn.
Op momenten dat ik bijna knockie ga eet ik wat dubbel zoute ruiten, er is trouwens ook zoute drop met zoetstof, dat werkt ook gewoon bij mij :j
Veel drinken en niet te zuinig met zout tijdens het eten.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 18:58

ik moet idd sowieso vanwege de diabetes elke paar uur gaan eten dus als het hier ook voor helpt: zoveel te beter!
Heb net met tegenzin frietjes met veel zout naar binnen zitten werken, ga nu zoethoutthee zetten en verder zometeen mijn bed in, ik zit te rillen van de kou dus ik wou eigenlijk in bad maar vriend is auto halen en ik ben bang om in bad out te gaan of er niet meer uit te kunnen.
Nancy, ik bedoel 80/60 he, dat zeggen ze iig hier als 8 over 6. Maar het bleek 80/50 te zijn, geen idee wat dat verschil uitmaakt, maar het is iig te laat. Hopelijk kan ik straks mijn rust wat nemen. Nog even paarden voeren (voer staat te weken dus moet wachten) en dan bedje in.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 19:08

Oh.. Ik vond het al raar dat je nog bij zinnen was..
Maar nu snap ik het beter...

Al vind ik het wel apart dat ze het zo noemen..