Welke shakes gebruiken jullie voor het afvallen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:03

Ell_en schreef:
@Anoli: ik begrijp je helemaal (weet ook niet of je het tegen mij hebt in je laatste post)
TS hoopte in mijn ogen dat ze helemaal gelijk kreeg dat ze aan die shakes moest beginnen, en helaas is dat anders.. maar ze komt er vanzelf achter ;)

Nee niet tegen jou, maar tegen de TS...

Ik heb zelf onderzoek gedaan naar die shakes voor studie (studeer bio en medische laboratoriumonderzoeken) en die uitslagen waren gewoon schrikbarend slecht...

Ik probeer dan oprecht de ts daarvoor te waarschuwen, maar als ze dat niet wil aannemen dan is dat niet mijn probleem :n

ItsMe2

Re: Welke shakes gebruiken jullie voor het afvallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:08

Oke, dat dacht ik al!
Maar ik ben het helemaal met je eens! :j...
Ben eigenlijk best wel nieuwsgierig naar die test... of in ieder geval de resultaten ervan..:o.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 21:16

Collega van me heeft ook zo'n dieet gedaan met shakes, kon ze via internet bestellen, dan werd ze gebeld, en het werd helemaal "op maat" afgestemd en aan huis geleverd. Tussen de shakes door moest ze veel water drinken en kreeg ze een soort van reepje als tussendoortje.

de kilo's waren best snel weg, maar dubbel zo snel terug, ze heeft nu flubberhuid op de plekken waar ze afviel en wat ze weer is bijgekomen gaat er nu nog moeilijker vanaf.
Daarnaast heeft ze er serieuze maagklachten aan overgehouden en een gastroscopie moeten doen die maagirritatie en maagontsteking uitwees, door die shakes.

Ik werk in een ziekenhuis, ik zie met regelmaat zo'n mensen langslopen en als er iets is dat ze gemeen hebben is het wel een vale huid, slappe huid (ook in het gezicht ja), rotslecht humeur en de pest dat ze na het stoppen met de shakes als een trein weer aankomen.

Je bent er veel beter mee om dat snaaien te stoppen. 7kg in 4 jaar, lieve hemel, da's toch geen ramp? Moest het nu 17kg zijn...
Of heb je liever een stel shakes omdat je dan geen moeite moet doen? bewegen moet je doen, letten op wat je eet en je daar ook aan houden. Dat je weer bijkomt is normaal als je ook geen discipline hebt om je aan een goed voedingspatroon te houden met beweging bij.

Edit: ik ben even uit nieuwsgierigheid naar de link in je onderschrift geweest en heb daar je voorstelling van jezelf gelezen.

Als DAT klopt wat er staat, ja weet je, dan hoef ik echt helemaal geen reactie meer op m'n post hoor, dan is het me wel allemaal zo klaar als een klontje...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 21:30

:D wat een drama en horror verhalen hier....

Ik gebruik als ontbijt vaak de shakes van Weightcare, die moet je aanmaken met magere melk, erg lekker en makkelijk, vooral de aardbei, banaan of vanille :9
Ik ben een slechte ontbijter, dus vloeibaar is makkelijker ;) verder ontbijt ik met eitjes of magere kwark.

IK houd er overigens zelf een lowcarb levenstijl op na, voel me beter/fitter dan jaren ervoor en jojo'en is verleden tijd. (ook als ik regelmatig zondig komt er niks aan :D )
Daarnaast sport ik dagelijks en krijg voldoende beweging :)

Maar als je het met SB al moeilijk had, dan maak je borst maar nat met shakes :Y) ik zou eerder voor lowcarb gaan (onbeperkt en lekker eten :9 )

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 03:59

www.fitenbodyshop.nl
eiwit shakes en dan de afval shakes....

helpt tegen een hongergevoel. aardbei is super lekker en vult goed....

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 05:14

gewoon zelf een blender kopen en flink veel fruit????
dan heb je toch supergezonde shakes waar je van afvalt :j

kijk hier even voor tips over afvallen:
http://www.dietenlijst.nl/dieten/choles ... end_dieet/
dit dieet werkt supergoed!

enne,als je de dicipline kunt opbrengen om een week lang te leven op milkshake(en na 3 dagen komen ze je echt je strot uit)
dan heb je ook de discipline om gewoon geen vreterij te kopen en gezond te gaan eten,met weinig vet en meer te gaan bewegen. ;)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 07:29