Kana die snap ik niet. Wat heeft blond zijn hiermee te maken?
Ik denk dat ze bedoeld dat de haren van donkerdere vrouwen wat harder is? Of zoiets?
Forcalquier
Geplaatst: 21-03-12 00:09
Kijk wel uit met scheren,helemaal als je al zoveel last van bultjes en pukkeltjes hebt.
Ik heb er 1x een flinke ontsteking (formaat pingpong bal)aan over gehouden door een ingegroeide haar....daar word je dus echt niet vrolijk van. Geen (spijker)broek die nog aan kan,randjes ondergoed die vreselijk pijn doen, lopen,zitten alles doet pijn......kun je fijn naar de dokter om 'm open te laten snijden.....lig je dan met zo'n opgezwollen geval, om over die vieze lucht van die ontsteking maar niet te spreken
Na mijn ervaring houd ik het mooi op waxen, liever even tandjes op elkaar dan nog eens zo'n ervaring
Kana
Geplaatst: 21-03-12 00:38
Kaitlyn schreef:
Kana die snap ik niet. Wat heeft blond zijn hiermee te maken?
Ahh nou zwarte stugge dikke haren ( zoals bij mij half zuid afrikaans) zijn iets minder makkelijk dan de blonde zachte haren van BV vriendinnen van mij.
Fenrir
Geplaatst: 21-03-12 09:47
Denk dat dat niet zo gek veel verschilt, ik ben roodharig met een lichte huid en met alleen met de haarrichting mee kom ik er niet hoor
Ik ben half Turks, met een overdosis aan ongewenst haar. Ik epileer het altijd (oksels en onderbenen). Bovenbenen en bikinilijn vind ik nog even teveel zeer doen, dus dat moet maar met scheermesjes of ontharingscreme
Vroeger ook last van gehad, maar niet meer sinds ik ben overgestapt op harsen. Eerste paar keer pijnlijk, maar daarna valt het reuze mee, en 3 weken helemaal glad
Ik gebruik altijd conditioner voordat ik scheer, worden de haartjes zacht van en maakt scheren een stuk makkelijker. Ik scheer eigenlijk altijd tegen de haren in, anders krijg ik het niet mooi glad, maar heb nooit last van pukkeltjes ofzo en scheer met verschillende merken mesjes van goedkoop en duurdere.
Voor de dames die harsen: Het is toch zo dat dan vervolgens de haren weer tot een bepaalde lengte moeten groeien totdat ze weer geharst kunnen worden? Is dat niet ontzettend irritant in de zomer?
Na jaren van trial en error is het enige wat er bij mij voor zorgt dat ik geen bultjes heb na het scheren: zonder ondergoed slapen. Dan is er geen stof die langs de huid schuurt en zo kan alles goed herstellen. Probeer het eens, goedkoper kan niet