Heel vroeg moe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Heel vroeg moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 19:59

Dat is natuurlijk zo! Want ik lig vaak lekker vroeg op bed ( 21:30, 22:00 )

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 20:01

ik ken het probleem heb er nu ook paar werken last van

werk van 7.45 -17.00 of van 9.00=18.15 in de kinderopvang op een groep van 0 tot 4.. niet echt rustmoment tussendoor, en zelfs in pauze gaat het over werk...
dan thuis even en door naar paard. laaste tijd val in al in slaap na het eten en wordt paard door iemand anders gedaan, 4echt heel vervelend...
hoop dat het snel over is

Ilverette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 20:13

Unoo schreef:
Laat je eens checken bij een orthomoleculaire arts, ik heb ook jaren met dezelfde problemen rondgelopen. Nu heb ik een dieet en een paar vitaminesupplementen en kan eindelijk weer gewoon een keer een normale tiener zijn! Hier op deze site staat vanalles: http://www.orthonutri.nl/

Dit is inderdaad een aanrader. Arts kan maar naar een orthomoleculair therapeut is ook okee. Even ter verduidelijking: Dat is iemand die alles weet van vitamines en mineralen. Het kan maar zo zijn dat je bepaalde tekorten hebt. En kijk eens goed naar je eetpatroon in het algemeen, geraffineerde suikers schrappen (en dat zit in meer dingen dan je denkt) en minder tot geen producten met e-nummers eten kan een wereld van verschil maken. Als je meer info wil raad ik het boek Eet jezelf mooi, slank & gelukkig van Amber Albarda aan. Daar staan verbazingwekkende dingen in over eten die veel mensen niet weten.

Maar daarnaast vind ik dat je sowieso wel een erg druk leven hebt.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 20:56

Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en heb het "probleem' voorgelegd. Hij heeft me wat tips gegeven en zoals je ziet ben ik nu nog wakker om 20:53 uur :P
Inderdaad meer rustmomenten inlassen. En dat is wat ik heb gedaan vandaag. Vanochtend toen het even rustig was in de winkel, ben ik voor op de stoep in het zonnetje gaan zitten met een kop thee en een peuk (ja ik weet het. Ik moet stoppen met roken :P ) Ik heb 15 minuten zitten genieten.
Middageten is er wel even bij in geschoten, omdat het erg druk was. Maar iets later gegeten. Zittend aan een tafel. Een half uur lang.

Omdat ik vanmiddag nog pakketten weg moest brengen en dit vlakbij mijn paarden is, ben ik vandaag meteen doorgegaan naar de paarden. Zo kon ik rustig, op mijn gemak mesten en voeren waardoor ik nog even tijd over had om in de zon in het weiland van ze te genieten.

3 rustmomenten die me toch wel erg goed hebben gedaan.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:00

Top! +:)+ Voor je het weet, gaat het vanzelf! ;)

Ilverette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 22:20

Oh je rookt, ja dat heeft ook veel invloed natuurlijk maar zo te horen ben je je daar bewust van ;) Later eten helpt ook niet echt mee maar eigenlijk weet je wel 'hoe het hoort' dus hopelijk ben je snel weer topfit.