Moe en futloos.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sofy

Re: Moe en futloos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 13:44

Dat je het eng vindt om met je echte probleem aan de slag te gaan kan ik me voorstellen. Maar ik vrees dat hiervoor ook geen andere oplossingen bestaan, dan toch echt richting psycholoog. En ik zou je aanraden het nu te doen (nu je nog voldoende energie op kan brengen om naar je paarden te gaan), over het algemeen worden dit soort klachten zonder ingreep alleen maar erger en dan wordt het alleen maar moeilijker om je over die grens heen te zetten. Even doorbijten dus, en nú een telefoonnummer intoetsen!

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:15

Dustyenmax18 schreef:
Joolien schreef:
Zelf ben ik ook jaren van het kastje naar de muur gestuurd. Toendertijd ook al eens bij een maatschappelijk werker geweest maar toen stond ik er nog niet voor open en snapte ik niet zo goed wat ik daar deed.
Pillen van internet zou ik ook echt niet doen, zijn vaak echt niet betrouwbaar en er zit vaak een boel rommel in.

T is al een voordeel dat ik weet dat ik een probleem heb. Nadeel is dat ik weet dat ik hulp nodig heb maar ik nu iniedergeval daar nog niet mee aan de sag kan/durf te gaan.

Waarom kan/durf je niet?

Anoniem

Re: Moe en futloos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 15:11

Dat is ook moeiljk hoor, ik zit nu al 3 maanden in het traject maar vind het nog steeds moeilijk om aan dingen toe te geven.

Wel wil ik je zeggen, als je weet dat er psychisch wat is, stop dan met lichamelijk zoeken. Heeft namelijk geen zin en je krijgt constant teleurstellingen.
Ik heb ook vaak andere lichamelijke klachten, maar zijn 'onverklaarbaar' in de zin van ze kunnen er niks aan doen.

Jouw lichaam geeft gewoon aan dat je jezelf verwaarloost en wilt dat je het rustig aan gaat doen.