Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Blue_Eyes schreef:@Bassenqua, lekker vooruitzicht, thanksKan wel goed de vorderingen van Iris volgen zo
Dakotah schreef:Ik had het een paar jaar terug.
Trok mijn broek aan, verloor mijn evenwicht en pats het schoot in mijn rug.![]()
Ik kon ook niks meer, kon niet in de auto komen, (ik ging zitten en tilde mijn benen dan de auto in)
Hoe meer ik liep en bewoog hoe beter het was.
Ik kon wel heel rustig de stal uit mesten enzo, en rond sjouwen, maar zodra ik een kwartiertje achter de computer zat kon ik niet meer lopen.
Bij mij schoot het er gister in toen ik op de wc ging zitten
Ik kan op links wel wat staan maar op rechts niet, en ik schuifel aan de handen van vriendlief af en toe wat rond om in beweging te blijven. Hij moet me ook op de wc laten zakken 

en verder wens ik je veel sterkte! Alik schreef:Ook bij mij is het er laatst ingeschoten. Gelukkig niet zo erg dat ik niet meer kon kopen maar meteen de fysio gebeld, dezelfde dag 1 behandeling gehad. Paar oefeningen meegekregen en het probleem was vrij snel verholpen.
Mijn tip is dus altijd : bel de fysioen verder wens ik je veel sterkte!
Die mag ik nu helaas niet. Ik zou er ook gewoon om vragen hoor! Bassenqua schreef:Ibuprofen zijn spierverslappers, probeer er anders paracetamol bij te nemen, dit kan goed samen met Ibuprofen en versterkt elkaar. 3x daags 1000 mg paracetamol erbij pakken, dan moet het gaan schelen.