Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Ik kan daar alleen nog aan toevoegen, kleine beetjes eten (cracker, beschuitje met suiker, banaan) en drinken (cola idd tegen misselijkheid, kamillethee, bouillonnetje) zodat je niet uitdroogt! 
), ze dacht idd een virus, misschien Noro. Heb ook geen med. gekregen aangezien het er uiteindelijk gewoon allemaal uit moet. Had ook nog even 39,nogwat koorts. Lekker blijven liggen, slappe thee/verdunde bouillon en water drinken en ze mochten me niet alleen laten
Voel me nu nog verschrikkelijk slapjes en bloedjeheet dus ik hoop dat het overgeven vanaf nu helemaal uitblijft. Heb alleen nog bepaald geen behoefte aan eten.
volgens de dokter lijken het idd kleine bloedinkjes door het heftige overgeven(is om half 6 nog een keer langs geweest). Heb nog steeds 39,5 koorts, vreselijk slapjes maar het misselijke is naar de achtergrond verdwenen 
phormicola schreef:Als het noro is dan helpt domperidon niet eens
Het gaat idd nogal in de rondte, ik heb het zelfs twee keer gehad. Gelukkig de laatste keer wel veel milder.
Hopelijk voel je je zo wat beter TS!
het is echt 1 dag overgeven, volgende dag kramp in maag omdat je niet kan eten, dag erna bijna weg
zo gaat het bij mij tenminste