Haarverf op huid, hoe krijg je dat weg?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lonna1989

Re: Haarverf op huid, hoe krijg je dat weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 21:39

Schuurmddel schijnt echt te werken!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 21:45

Ja lekker, schuurmiddel op je hoofd. Lijkt me niet zo prettig. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 13:16

Haha bedankt voor alle tips! ik ben uiteindelijk maar gewoon uitgegaan nadat het redelijk er af was met baby olie en een scrub. Ga nou proberen de rest weg te krijgen met cif denk ik. Sigaretten as vind ik echt heel smerig haha.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:07

Heb je geen nagellakremover? Dat lijkt me nog net iets vriendelijker voor je huid dan dat cif is :')

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:18

Rebeccaa schreef:
Oh god, heb ik weer hoor. :') Vanavond ga ik uit en ik wilde er leuk uitzien en m'n haren in een nieuwe kleur verven even snel. Maar nu zit het dus op m'n hoofdhuid, echt heel erg. Bij m'n oren heb ik alles weggekregen, maar bij m'n hoofdhuid krijg ik het met geen mogelijkheid weg.. Ik heb al tandpasta geprobeerd, maar daar krijg ik het niet mee weg. Help!? Of moet ik me er bij neerleggen en vanavond maar niet uit gaan? Ik schaam me echt doooood namelijk..

TIP: volgende x vaseline op je hoofd/oren/nek smeren voor t verven, dan pakt de verf daar niet zo snel op, heb je alle verf erin zitten even oud washandje of handdoek pakken natmaken met wat zeep (unicura en afwasmiddel doet t vaak goed) en met wat lauw water weg wrijven :D

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:30

Je hebt ook van die speciale doekjes, die hangen bij de haarverf bij de drogist :)

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:36

nagellakremover :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 20:15

Een vriendin van mij deed altijd uierzalf (geen creme want dat trekt in, dus echt de zalf) langs de rand van haar haargrens en dan pas verven. Eventuele morsplekjes kun je dan eenvoudig met een doekje wegvegen. Geen idee hoe je de vlekjes nu weg kunt halen...

StAppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 20:17

ik zeg ook CIF even in laten werken en dan met een vochtig watje verwijderen. Kijk wel uit voor je huid, is toch een schuurmiddel. En mijn kapster zei ook eens as van sigaretten.
Succes

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 09:27

Als de verf aan het intrekken is, ga ik altijd even met een watje met gezichtswater (tonic) over de plekken waar de verf op mijn huid zit; krijg je alles prima mee weg +:)+ .
(Overgens: als je as van sigaretten vies vindt, kan je ook gewoon as van de (open)haard nemen ;) . Maar ik zie het probleem niet zo, je wast daarna je haar gewoon nog een keer en schoon is Klara :+ .)