Ik denk dat je onzeker bent, terwijl je dat helemaal niet hoeft te zijn, waarom zouden mensen je laten vallen als je ook de minder goede dingen van jouw leven durft te vertellen? Elk huisje heeft zijn kruisje hoor!
Durf jezelf ook kwetsbaar op te stellen, je zult zien dat de reacties best meevallen! Je komt mij over als een positieve vrouw die weet wat ze wel en niet wil. Wees daar trots op. Je hoeft je echt niet mooier voor te doen als je bent! Mensen pprikken daar op den duur vaak toch wel doorheen. Dan merk je vanzelf welke mensen het waard zijn om toe te laten in je leven. Vriendschap en contact moet toch van twee kanten komen. Ik dnek dat je bang bent om mensen te verliesen. Dat heeft tijd nodig. Probeer gewoon jezelf te blijven want dat ben je het mooiste! Sterkte! Ik dnek dat je in een proces zit waar je doorheen moet. Je hebt geknokt in je leven en nu nog het besef dat je op de goede weg zit. Dan komen de mooie dingen vanzelf en kan je echt genieten van je leven. Een scheiding is niet niks! Heel veel sterkte gewenst!