Hoe kom ik hieruit? (anorexia, controledrang)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Orbitty

Re: Hoe kom ik hieruit? (anorexia, controledrang)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 12:13

Het gaat met eten goed en met geld gaat het ook steeds meer de goede kant op. Achterstanden zijn bijna weg. :)

Wel heeft mijn psycholoog me gevraagd iets te regelen met mijn huisarts en dat heb ik niet gedaan.

Gevoelsmatig denk ik dat het nu toch goed gaat en het niet echt nodig is maar het feit dat ik dat denk is eigenlijk al duidelijk genoeg dat het dus niet zo heel goed gaat. Komende week ga ik er dus even achteraan.

Zelfstandige worden is trouwens niks voor mij en oppassen op andere kinderen ook niet. Bovendien heb ik daar de papieren niet voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:14

Praat met je HA meis, wat jij nu hebtt, denken dat het goed gaat, heb ik nu ook en ik klapte daardoor flink in elkaar.

Orbitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 12:17

Psych heeft iets nodig van de huisarts voor doorzetten behandeling en daarvoor moet ik de huisarts bellen. Weet dat het moet inderdaad.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:24

Dat zou ik doen Orbitty, het is de bedoeling dat je hiet beter van word.

En wat geeft de psygh als advies?

Medicatie gekregen tegen/voor een depressie misschien?
En wat mijn voorgangers gezegd hebben. ook hulp zoeken op financieel gebied, dat scheelt je ene hoop kopzorgen.

En leren de problemen van anderen naast je te leggen.
Doordat je die van anderen er nog bij neemt, word de last op je schouders alleen maar zwaarder en zwaarder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:50

Ik denk dat je onzeker bent, terwijl je dat helemaal niet hoeft te zijn, waarom zouden mensen je laten vallen als je ook de minder goede dingen van jouw leven durft te vertellen? Elk huisje heeft zijn kruisje hoor!
Durf jezelf ook kwetsbaar op te stellen, je zult zien dat de reacties best meevallen! Je komt mij over als een positieve vrouw die weet wat ze wel en niet wil. Wees daar trots op. Je hoeft je echt niet mooier voor te doen als je bent! Mensen pprikken daar op den duur vaak toch wel doorheen. Dan merk je vanzelf welke mensen het waard zijn om toe te laten in je leven. Vriendschap en contact moet toch van twee kanten komen. Ik dnek dat je bang bent om mensen te verliesen. Dat heeft tijd nodig. Probeer gewoon jezelf te blijven want dat ben je het mooiste! Sterkte! Ik dnek dat je in een proces zit waar je doorheen moet. Je hebt geknokt in je leven en nu nog het besef dat je op de goede weg zit. Dan komen de mooie dingen vanzelf en kan je echt genieten van je leven. Een scheiding is niet niks! Heel veel sterkte gewenst!