Acuut blauwe plekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Joukje_04

Re: Acuut blauwe plekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 15:55

Ik ben wel allergisch, destijds een bloedtest gedaan, maar ze konden niets vinden, ook niet na een uitgebreidere test. Heb allergiepillen daarvoor. Allergie komt op de meest rare tijden op, eigenlijk altij din de ochtend en de avond, dan worden mijn ogen dik en gaan tranen en ga ik soms niezen. Je zou zeggen hooikoorts, maar het tijdstip is nooit gelijk. Ik was bijvoorbeeld allergisch toen het buiten -16 was, dus je maakt mij niet wijs dat er toen iets bloeide :P
Soms ook in de herfst of middeni nde zomer met 30 graden.. Soms gewoon een week of een aantal dagen en in de loop van de dag worden mijn ogen weer minder geïrriteerd. Soms is het een dag en stond het helemaal..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 15:57

Als je allergisch bent, dan passen de blauwe plekken er wel bij :)
Kunnen ze verder niets aan doen en zolang je geen gekke bloedingen krijgt of geen wondjes hebt die slecht dichtgaan (probleem met stolling) is de kans op echt iets geks klein gelukkig.

Joukje_04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 16:46

Maar ik heb dit nog nooit eerder gehad en heb al drie jaar last van deze allergie.. dat moet toch uit iets opgebouwd zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:04

Ik krijg enorm gauw blauw/ zwarte plekken. Vaak geen flauw benul waar ze vandaan gekomen zijn, zou me er niet direct zorgen over maken.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 16:07

Ik krijg echt nooit blauwe plekken ik kan bijv. een trap van een paard ontvangen en je ziet nog niets. dus ik zou niet weten wat je hebt maar het lijkt me misschien wel handig om even langs de huisarts te gaan...

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 17:38

Ik heb dit ook. Ze hebben me wel eens onderzocht, maar er kwam niets bijzonders uit.
Ben waarschijnlijk gewoon erg gevoelig én behoorlijk lomp, slechte combinatie. :')
Ik lijk soms wel een dalmatiër. :+