just_kiki schreef:ik heb hem ook toen ik 14/15 was ongeveernergens last van gehad.
Wel hoorde ik dat je nog maagd moest zijn, ik weet niet of dit waar is.
Surprise_Boy ik heb maar twee spuiten gehad
Ik was 12/13
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Authentic schreef:Gina schreef:Ik heb hem ook gehaald, heb er ook niets van gemerkt.
Ze spuiten heus niet half Nederland er mee vol als het echt heel gevaarlijk is.
Dat dachten de Desmoeders ook:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Desdochter
Ik ben benieuwd naar de gevolgen op lange termijn en ik hoop uiteraard dat die er niet zijn, maar er is niet zoveel bekend. Je weet het niet en in mijn ogen is je eigen bevolking een slechte groep proefkonijnen - maar dat roep ik nog steeds over de Mexicaanse griepprik waar je nu nog hele rare dingen over hoort.
Overigens, deze prik is niet voor alle typen baarmoederhalskanker, dus zorg dat je je later alsnog laat controleren. Het is alleen tegen een bepaald virus dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken maar niet de veroorzaker is van alle soorten baarmoederhalskanker.
_Lisaa_ schreef:Ik heb hem ook gehaald 3 jaar geleden geloof ik.
niks raars vn gehad, alleen is maagd zijn belangrijk!
bij mij beschermde die namelijk nog maar 40% en bij de maagden 70%
dus voor mij was die nog maar voor minder dan de helft goed, dus als je nog maagd ben ga ik wel vannuit als je 12 ben haha zou ik hem zeker halen!

_Lisaa_ schreef:bij mij beschermde die namelijk nog maar 40% en bij de maagden 70%
hafjelinger schreef:Anthonia_ schreef:ik heb hem niet genomen omdat onze huisarts het afraadde
maar ik denk eigenlijk dat het niet echt kwaad kan hoor
Waarom raadde je huisarts het af?
volgens mij wel voor de lange termijn gevolgen
Er zijn idd geen resultaten die uitwijzen wat er over 60 jaar gebeurd, maar dat is met zoveel inentingen geweest!