Aankomen na STOPPEN met pil?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 13:18

Heb ik nu de sfeer verpest voor het weekend :+

TS ik zie dat je ook in eindhoven komt....nou ik ga vanaaf lekker borrelen op stratumseind tussen de jeugd, met goed figuur, zonder rimpelsteeltje gezicht en dat met mijn 38+, dus no worries ;)

Carlijn101

Re: Aankomen na STOPPEN met pil?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 13:27

Ik verkies liever de markt, dan voel ik me stukken beter tussen alle reeds vervallen lichamen ;)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 13:29

renee16 schreef:
Ik verkies liever de markt, dan voel ik me stukken beter tussen alle reeds vervallen lichamen ;)

nu al _O- :') hahaha nou ik ga de strijd aan ~~}>

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 13:37

Feesten jullie dan een beetje extra voor mij? Dan ga ik wel in een hoekje zitten huilen tot ik 25 ben :P

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 13:40

Je kan je beter nu nog maar even laten zien hoor, over een jaartje kom je ook 'te vervallen'... ;)

Haha !

Succes listinglistje, laat je morgen even weten of je de strijd nog gewonnen krijg?

Ik ga misschien morgen nog eens even rondkijken of ik de strijd nog kan winnen..
Maar vind je dat nog leuk stratum?

Ik vind enkele kroegen nog wel leuk, maar het gross ontloop ik om te voorkomen dat ik me echt bejaard ga voelen :P.. En dan niet puur op lichaam, want ja die strijd kan ik nu nog prima aan! (als dit tenminste niet doorzet)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 13:55

Vanavond heb ik een afspraak in Kitsch, maar ik kom nog wel eens bij de Thuys, De Jantjes of La Route :) maar ik eindig altijd in de Pallaz op Stratumsedijk :+

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 14:01

Haha daar kwam ik met een oud huisgenootje ook wel eens !
zijn inderdaad wel de leukere tenten voor de 25+ers denk ik..! Meeste kom ik ook als ik naar stratum ga, alleen Jantjes niet.

En op vrijdag af en toe nog Thomas en Spijker, maar is qua leeftijd ook vrij jong (zaterdags zeker)

Maar vind laatste tijd de Wildeman op de markt toch ook wel erg leuk !

Rijdt jij niet in een cognac/beige outfit op wedstrijd? Volgens mij ben ik jou eerder tegengekomen op bokt :P!

(we gaan overigens wel redelijk off-topic)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 14:13

Wildeman is zeker leuk en de vooruitgang op zaterdag ook voor 25+ :j

De Jantjes moet je zeker naartoe en dan borrels bestellen : Appeltaartjes :9 smaakt echt naar appeltaart :D

Off-topic :D
Ja, maar nu niet meer, ik ben een hele hoop afgevallen en start dit jaar in het donkerbruin, mooi Jeamo jasje aangeschaft, een bruine BR zenith met swarovski en donkerbruine crocolakkers *D 8-)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 15:15

Appeltaartjes jam jam !!
Ja wat dat betreft voel ik me al vrij snel te oud, maar ben ik net een puber als het om drank/stappen gaat haha.. Ben nog altijd dol op borreltjes en niet zo een slimme dingen doen ;)

Jaaa, dan was jij dat idd, maar nu dus een nieuwe outfit die eigenlijk nog mooier klinkt!
Das dan weer het nadeel (of eigenlijk ook wel een voordeel) van afvallen/aankomen weer en excuus om nieuwe spullen/kleren te kopen !
Maarja, dan toch liever een maatje kleinder dan groter.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 15:46

'verval' zou idd goed kunnen :') na je 25 ste gaat het inderdaad hard (snel aankomen, lastig afvallen)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 15:46

Hoeveel kg in hoeveel tijd ben je aangekomen eigenlijk?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 15:49

Colway schreef:
'verval' zou idd goed kunnen :') na je 25 ste gaat het inderdaad hard (snel aankomen, lastig afvallen)

Dan moet ik nu mijn 'dieet' doorzetten :')

Gelukkig niet aangekomen door het stoppen met de pil, anders was ik acuut weer begonnen terwijl ik wegens gezondsheidsredenen gestopt ben.

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 15:51

*steekt vinger op*

Nu ruim 1,5 jaar gestopt en ook een kilo of 5 aangekomen... niet meer gelukkig, maar er af wil het ook niet echt! Ook intrede van het verval??

kaat21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 15:53

Hier ook 7 kilo aangekomen sinds het stoppen met de pil! en dit in 5 maanden tijd! Mijn eetgewoonte is niets veranderd...
Maaaar toen ik begon aan de pil viel ik af. Ik had de Diana :)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 12:22

Colway schreef:
Hoeveel kg in hoeveel tijd ben je aangekomen eigenlijk?

De eerste maand niet, alleen maar buikpijn gehad :P
Maar sinsdien in een kleine maand al 3 kilo. Wat ik behoorlijk veel vind, zeker aangezien ik niet de dikste ben. Ondertussen wel ziek geweest, waardoor ik even weinig eetlust heb gehad, sinsdien is het volgens mij gelijk gebleven, maarja, dat lijkt me ook wel normaal bij minder eten. (geen weegschaal thuis, dus zie het maar eens per week)

Hmm, ik ben dus zeker niet de enige die ervan aankomt.
Ik twijfel eigenlijk wel om er weer aan te beginnen, het is voor mij meer als (gezondheid)expiriment of ik zonder zou kunnen. (dit kon ik voorheen niet ivm erge menstruatiekrampen) Met zowiezo het idee wel weer ooit of aan de pil of andere middel (spiraal oid) te beginnen.

Alleen of het verstandig is tegenover mijn lichaam vraag ik me af..

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:54

Ik kwam dit net tegen en moest meteen aan dit topic denken.

http://www.afvallen-weblog.nl/reden-dat ... ishouding/

Hormonen hebben dus wel degelijk te maken met aankomen en afvallen. Het wordt natuurlijk niet direct gelinkt aan bv. de pil, maar ik vond het toch interessant omdat je hormoonhuishouding (leuk woord voor wordfeud) heel erg veranderd als je stopt.

Ben je ondertussen al naar de dokter geweest?