Overal kriebels als ik wil slapen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

luffie

Re: Overal kriebels als ik wil slapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 15:14

Ik douche ook behoorlijk warm en heb er ook wel eens last van, vooral mijn benen. Denk dus idd dat ik moet gaan smeren met een bodylotion. Maar ik lees iets over snel intrekkende bodylotion....Welke trekt er dan snel in? Want ik heb meerdere geprobeerd in het verleden, maar als ik dan in mijn bed lig heb ik van die vieze plak-benen en dat vind ik zo'n smerig gevoel!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 12:00

luffie schreef:
Ik douche ook behoorlijk warm en heb er ook wel eens last van, vooral mijn benen. Denk dus idd dat ik moet gaan smeren met een bodylotion. Maar ik lees iets over snel intrekkende bodylotion....Welke trekt er dan snel in? Want ik heb meerdere geprobeerd in het verleden, maar als ik dan in mijn bed lig heb ik van die vieze plak-benen en dat vind ik zo'n smerig gevoel!

Zelf gebruik ik een herstellende lotion van nivea. Deze is voor de zeer droge huid en naar mijn idee trekt ie wel vrij snel in :)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:30

@angelaatjuh: Bedankt, ik ga eens kijken bij de drogist!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:33

Ik heb het ook... Vooral onderarmen :')

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 07:47

Ik kan niet tegen varkensvlees, champignons en paprika, als ik dan in bed lig wordt ik gek van de jeuk.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 07:51

Je bent allergisch voor je vriend :D
grapje :) Ik heb het ook vaak.

Ik denk dat het bij mij ook ligt aan te heet douchen... nu ik er zo over nadenk.
Ga denk ik ook maar eens aan de lekkere creme weer een tijdje, kijken of dat werkt... en mezelf op mijn vingers tikken als ik de douche weer NOG een beetje heter wil draaien net voor ik eruit ga :j

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 08:48

inderdaad niet te heet douchen. Beddengoed minstens op 65 graden wassen (gaan de "beestjes" dood). Bed overdag laten luchten (dus niet netjes opmaken, maar dekbed over voeteneind leggen).