Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marianbv schreef:ojajoh, negeren werkt niet dit doe ik al bijna een jaar.
En bovendien loopt het steeds verder uit de hand met haar leugens.
Het is zelfs zo erg al op dit moment dat ze mensen in de problemen brengt.
Zoals een vriendin van haar die grote problemen met mensen heeft gehad omdat zi het nodig vond dingen te zeggen die niet waar waren.
Ik vind dit niet eerlijk tegen over mizelf en de anderen en zij word er ook niet beter van als dit doorgaat.
Daarom wil ik dus ook het telefoontje van de moeder van die vriendin afwachten (zij heeft ok veel meegemaakt met dit meise maar weet niet de helft van wat ik weet)En aan de hand daarvan wil ik toch een gesprek met de moeder van dit meisje aangaan.
Ze is miswschien 15 maar zo kan het ook niet doorgaan.
En dan is ze nog maar bozer op mij ik heb dan wel mijn best gedaan.
Nogmaals als dit zo doorgaat komt ze echt in de problemen want niet iereen pikt dit gedrag van haar en ben dan nog eerder bang dat ze zelf iets doet wat echt niet kan ( en dan heb ik het niet over iets wat makkelijk op te lossen is)

marianbv schreef:Ojajoh je denkt te weten om wie dit gaat.
Prima maar ken je haar ook persoonlijk en weete wat haar verleden is.
Zo niet dan weet je eigenlijk ook niet waarom ik zo reageer.
Ik ken haar verleden wel en daarom denk ik serieus dat zij ulp nodig heeft.
en nee misschien luisterd ze ook niet naar haar moeder maar haar moeder kan haar welop alle mogelijke vlakken proberen te helpen lijkt mij.
Ik ken haar moeder en zij is niet de beroerste.
Dat blijkt wel uit het feit dat zij mij belde omdat haar dochter helemaal overstuur bij haar kwam omdat ze iets had gelezen over mij en toen k haar de situatie (op dat moment want er is alweer veel meer voorgevallen) uitlegde stond ze met haar mond vol tanden want ze wist helemaal niet dat dit aan de hand was.
Juist omdat ik het verleden van dit meisje ken wil ik haar helpen
marianbv schreef:Kentaro met mijn paard gaart het super ja precies zoals ik had gehoopt.
Ik rij zelf nu ook weer af en toe (voor zover mijn rug dit teolaat) en mijn paard heeft het er naar haar zin.
Dus dat is totaal geen probleem wel lief dat je erna vraagt.
Ik wacht zo wie zo even het telefoontje af van het meisje en haar moeder.
Omdat ik het eigenlijk niet vertrouw (moeilijk om dingen aan te nemen van haar na alles wat er is gebeurt ook al heeft zij er misschien niet eens wat mee te maken)
Daarom wil ik ook met de moeder van dit meisje spreken voor ik de moeder van mijn bijrijdertje bel zodat ik via hun kant ook wat meer ervaring heb.
Dan kan ik alles op een rijtje zetten en mijn keuze maken 9hopelijk)
EN dan kan ik het hoelijk ook laten rusten want dit vind i toch erg moeilijk.
Ik weet dat het niet aan mij is maar het blijft wel in mijn hoofd spoken