SSDesign schreef:Phormicola, waarom een conditioner gebruiken als ik vragen mag?Heb nooit last van klitten. Kan zelfs met een kam door mijn haar, zo dun is het.
Amyyy, in Uden hebben ze ook een de Tuinen.Nog niet zo heel lang overigens. Ik zit alleen op dit moment op mijn kamertje in Wageningen en daar is er geen geloof ik.
Om dat conditioner veel meer functies heeft dan dat
Ik wil niet eens bedenken hoe erg je je hoofdhuid en haar hebt aangevallen met H&S en daarna niet eens een conditioner hebt gebruikt. Persoonlijk vind ik het niet zo gek dat je problemen hebt.Dit is ook een hele goede tip:
Jaime_ schreef:Ik zou juist alleen conditioner gebruiken en geen shampoo, zoek maar eens op conditioner only wassen, dan wel een conditioner nemen die geen siliconen bevat in jouw geval. Conditioner is niet enkel tegen klitten zoals zoveel mensen denken. Ik zou dat eens proberen en dat enkele weken de kans geven, ook niet meer met staart in slapen, vast houden aan 1 merk, want je hoofdhuid went aan 1 merk en afwisselen is niet goed. De head en shoulders in de ton gooien want dat is een aggressief goedje.
Heb nooit last van klitten. Kan zelfs met een kam door mijn haar, zo dun is het.
Nog niet zo heel lang overigens. Ik zit alleen op dit moment op mijn kamertje in Wageningen en daar is er geen geloof ik.
. Ik ken meerdere mensen die het echt al jarenlang gebruiken zonder enig probleem. Ik denk echt niet dat het alleen aan H&S ligt hoor