Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
hackny schreef:Magrathea schreef:Wat is je BMI? Want zolang dat onder de 25 zit is er niks aan de hand.
En je schrok ervan? Dan zag je het blijkbaar niet aan jezelf. Ik ben van mening dat je niet af hoeft te vallen als je jezelf er goed uit vind zien (uitzonderingen daar gelaten). Ik ben op het moment redelijk slank maar heb wel een BMI van 27. De 25 red ik denk ik niet, maar ik durf me echt wel te vertonen op het strand
nou ik zie het voornamelijk aan mijn heupen
ik paste eerst S en nu M
De meesten houden nu eenmaal niet voor altijd dat sprietenlichaam van toen ze 14 waren
Ibbel schreef:Volgens de BMI meter is jouw gezonde gewicht 58,5 kilo. Weeg je meer dan dat en ben je echt zoveel ongemerkt aangekomen? Van 50 naar meer dan 58,5 is twee kledingmaten. Dan passen je broeken niet meer...
huisarts vind mijn gewicht ook perfect, niet meer en niet minder. Iedereen heeft een andere bouw, daar naar kijken is veel belangrijker dan zo'n indicatie
ben geen stokje (scheelt dat ik een E cup heb) maar als ik aankom gaat het meteen op verkeerde plekken zitten, dat zie je gewoon.
hahaha 
Fiffill schreef:Enne dames, TS is 18, dan heb je allang heupen gekregen hoor als het goed is.
Maar ik ben het niet met je eens dat je lichaam op je 18e al helemaal de volvrouwelijke vorm heeft
Fiffill schreef:Maar... is er een aanleiding dat je bent aangekomen? Meer gaan eten, minder sporten, stress?
Dat over die heupen tsja, ik vind 18 daar toch wel wat oud voor hoor. Neem aan dat je al gewoon vrouwelijke rondingen hebt, die krijg je meestal als je gaat puberen en die leeftijd ligt wel wat lager...
Ik pas ook nog wat broeken van toen ik 14 was, die heupen zaten er toen al hoor (wel iets bijgekomen, maar erg weinig, ook in lengte niks iig), bij mij iig ik weet niet hoe dat bij de rest zit
ben nu 19 bijna 20... maar ik ben al jaren uitgegroeid ook in lengte, gestopt op mijn 14e. Borsten zijn op m'n 17e nog een paar maatjes omhoog gegaan (wss ook? door de pil) maar de rest zat er al hoor. Qua gewicht al jaren hetzelfde eigenlijk en zoals ik al zei ik pas kleren van toen ik 14 was (wel makkelijk
) petitparis schreef:ik wou dat ik in jou plaats was TS.
Ik zou nu abslouut niet fanatiek gaan diëten ed, want dan ga je juist ervoor zorgen dat je een jojogewicht gaat hebben. Probeer gewoon een beetje op je eetgewoontes te letten en af en toe een keertje extra sporten en dat komt helemaal goed.