odetteke schreef:spicegirl schreef:stoppen mag niet, je kan wel vragen voor aangepast werk.
maar met 6 weken al thuis willen zitten, vind ik van de gekke..
Dat kan je niet voor een ander beoordelen. Als je zo misselijk bent dat je al 2 weken niet kan eten en op het randje zit van in het ziekenhuis opgenomen te worden door uitdrogingsverschijnselen bijvoorbeeld, dan ben je absoluut geen aansteller als je thuis gaat zitten. Ik kwam met 13 weken thuis te zitten vanwege harde buiken, bandenpijn en bloedingen waar geen reden voor gevonden werd (ok, de stress die de poging tot ontslag met zich mee bracht had ook geen positieve invloed) terwijl ik bij mijn eerste tot week 37 erg actief heb paardgereden.
Je kan zo via internet niet voor een ander oordelen wanneer een ander niet meer kan.
bedankt voor jouw reactie. Na die reacties zag ik gewoon alles niet meer zitten. Dan begin je aan jezelf te twijfelen. Ik droomde heel lang voor zwanger te worden en ja heb dat mss wat te rooskleurig bekeken. Ik dacht ochtendmisselijkheid en erna lekker gaan werken natuurlijk ook wel genoeg rust. Maar ik lig al voor 7 uur in bed, zie soms zo zwart als iets, ben zo vermoeid geraakt doordat ik niets kon binnenhouden. Zelfs geen 1 glas water in 2 dagen tijd. Daar vraag ik heus niet om. Het is echt een hel vind ik. Strakjes ga ik mijn pilletjes tegen de misselijkheid halen want moet morgen terug werken en hoop dat ik terug fatsoenlijk kan eten en terug wat kan doen.
) terwijl ik bij mijn eerste tot week 37 erg actief heb paardgereden.