Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xJess schreef:Ik drink altijd gewoon aanmaak limonade. Is ook heel gezond, en je hebt er heel veel verschillende smaken/merken van. Zo hebben wij thuis altijd 2 flessen open, zodat je niet de hele tijd hetzelfde drinkt.
liters suiker werk je dan naar binnen ja, alles behalve gezond
dressagelady schreef:xJess schreef:Ik drink altijd gewoon aanmaak limonade. Is ook heel gezond, en je hebt er heel veel verschillende smaken/merken van. Zo hebben wij thuis altijd 2 flessen open, zodat je niet de hele tijd hetzelfde drinkt.
Aanmaaklimonade gezond?liters suiker werk je dan naar binnen ja, alles behalve gezond

Rena100 schreef:Ik drink ook wel veel te weinig, maar toch is water wel heel belangrijk! Ook al houdt je daar niet van. Water spoelt je lichaam namelijk door. Het lichaam doet verder niets met het water en spoelt je dus van binnenuit. Als je thee, frisdrank of ranja (of iets anders) drinkt, moet je lichaam daar altijd voedingstoffen uit filteren, je lichaam moet er dus mee bezig. Het heeft dus geen meerwaarde voor je vocht dat je tot je moet nemen.
Maar verder, ik weet hoe het is, ik houd me ook meestal niet aan de 1.5 liter water die je per dag moet drinken (dus naast al het andere vocht!). Als ik dorst heb dan drink ik wel water ipv iets anders, of koffie of thee. Ik kan je dus ook niet echt tips geven om meer te drinken, maar water is dus wel erg belangrijk!
dressagelady schreef:xJess schreef:Ik drink altijd gewoon aanmaak limonade. Is ook heel gezond, en je hebt er heel veel verschillende smaken/merken van. Zo hebben wij thuis altijd 2 flessen open, zodat je niet de hele tijd hetzelfde drinkt.
Aanmaaklimonade gezond?liters suiker werk je dan naar binnen ja, alles behalve gezond