stinken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:43

19LindA83 schreef:
van therme heb je een deo die je 2x in de week moet gebruiken, de rest van de dagen niet, werkt echt als een tierelier! Is speciaal voor mensen die enorm transpireren. Gebruiken we op het werk heel veel voor clienten. (wel duur spul)

Inderdaad, werkt super. Maar ik gebruik de "lotion". Blauw vloeibaar spul in een glazen flesje. Best prijzig, maar als je dit 1 keer in de 3 dagen onder je oksels dept met een watje, zweet je 3 dagen niet.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:46

ik dus wel :S (oh en ik scheer me netjes hoor.. :9 )

Yaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:50

Miracle_ schreef:
19LindA83 schreef:
van therme heb je een deo die je 2x in de week moet gebruiken, de rest van de dagen niet, werkt echt als een tierelier! Is speciaal voor mensen die enorm transpireren. Gebruiken we op het werk heel veel voor clienten. (wel duur spul)

Inderdaad, werkt super. Maar ik gebruik de "lotion". Blauw vloeibaar spul in een glazen flesje. Best prijzig, maar als je dit 1 keer in de 3 dagen onder je oksels dept met een watje, zweet je 3 dagen niet.

heet dat niet odorex :D ?

purny

Re: stinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:56

Ik heb zelf ook last van transpiratiegeurtjes. Toen ik ermee naar de dokter ging kreeg ik iets voorgeschreven wat ik al later snel heb geretourd: Aluminiumhydroxychloride.

Het brandde echter als een piepchinees en ik doe het nu maar zonder!

Een aantal keren mijn truitjes in de azijn en de bush bush kaal houden en ik heb niet zoveel last meer...

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:06

Heel veel verschillende soorten deodorant uitproberen tot je de goede hebt gevonden!
Het allerbeste voor mij is een deodorant van Odorex geloof ik, dat is er ook zo een die je drie keer in de week moet gebruiken en verder niet. Maar dan moet je niet net de ochtend ervoor je oksels hebben geschoren (auw :') ).

Hoffie777

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:08

Die truitjes in de azijn, hoe doe je dat? Bijvoorbeeld de wasbak helemaal vol laten lopen met azijn en dan een aantal shirtjes er in leggen? Dat ze dus helemaal onder liggen. En hoelang laat je dat er in liggen? En daarna gewoon meenemen in de normale was?
En welke azijn gebruik je precies?

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:12

syneo5 werkt 5 dagen, dan zweet je niet.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 11:17

Yaraa_ schreef:
heet dat niet odorex :D ?

Nope, heet echt Therme.

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 11:20

ODOREX kan ik je echt aanraden. Ik doe dit 1x in de week voor het slapen gaan op en klaar is kees (wel niet net na het scheren inderdaad).

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 11:30

original schreef:
ODOREX kan ik je echt aanraden. Ik doe dit 1x in de week voor het slapen gaan op en klaar is kees (wel niet net na het scheren inderdaad).

ik heb daar die depper,werkt erg goed.

Doriine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 11:32

Odorex hielp bij mij dus echt niet , ik heb nu rexona in zo'n klein ''potje'' met een draaideksel wat je moet smeren..(wel redelijk prijzig .. iets van 6,5 euro je doet er wel redelijk lang mee) eerst deed ik het 3 keer per dag nu een half jaar laten smorgens alleen. savonds douchen met dove en dit bevalt me heel erg goed.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 11:33

Ik denk dat het vooral ook aan de leeftijd ligt. Je bent 13, en pubers van die leeftijd stinken nu eenmaal meer (vooral de jongens dan, die zijn daar wel wat later mee, maar meisjes kunnen er ook wat van... al die hormonen). Waarschijnlijk gaat het later nog wel over, maar tot dan een goede deo zien te vinden :j

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 17:47

Mannendeo blijkt ook nog wel eens te werken. Is veel sterker dan dat voor vrouwen. En je hebt zat deo's die eerder naar een vrouwen luchtje ruiken dan naar een mannengeur.
En niet te lang dezelfde deo gebruiken kan ook helpen.

Doriine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:14

dat had ik nog niet gehoord , en lijkt me niet echt een prettig idee om een '' mannen'' luchtje te gebruiken

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:17

Doriine schreef:
dat had ik nog niet gehoord , en lijkt me niet echt een prettig idee om een '' mannen'' luchtje te gebruiken

Maar of dat nu erger is dan een zweetlucht? :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:21

Sowieso niet van die rollers gebruiken, die vind ik zooo smerig :=

En gewoon uitproberen wat voor jou werkt.. Ik gebruik nl helemaal geen zeep bij m'n oksels, kan ik totaal niet tegen := Als ik het met alleen water was stink ik echt niet :+

Doriine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:24

mlc schreef:
Doriine schreef:

Maar of dat nu erger is dan een zweetlucht? :p

tjaa.. hahahaha

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:25

Odorex Extra Dry, in zo'n glazen flesje. Werkt echt supergoed!! Twee keer per week ofzo onder je oksels deppen en klaar!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:27

Doriine schreef:

Geen prettig idee? Wat maakt het nou uit, je krijgt er toch niets van? :')

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:28

Wat prettig dat jullie er allemaal zoveel aan doen, ik heb een collega, hartstikke lieve meid maar ik kan echt niet bij haar in de buurt komen of ik word onwel en dat is echt niet overdreven. Het zorgt er zelfs voor dat ik als ik eronderuit kan met haar geen avonddiensten doe. We hebben het er wel eens zachtjes over gehad en ze zegt dat ze er niets aan kan doen maar ik kan me dat haast niet voorstellen. Mijn oksels ruiken ook wel eens maar dan is het een kwestie van goed wassen met teatree zeep met een washand, flink rossen en alle geurtjes zijn weg. Kan het echt zo zijn dat het bij sommige mensen niet te verhelpen is? In mijn ogen heeft het veel met hygiene en goede zeep en goede deoderant te maken?

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:30

ik gebruik oo odorex super spul,zodra ik me insmeer met bodylotion en ik doe dat ook onder de armen dan helpt odorex niet meer.je moet echt na het douchen dat spul eronder deppen en klaar.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:31

zoals meer mensen al zeggen: Odorex :j

Ik had hetzelfde probleem. Ik zweette ook mega erg en probeerde alles maar na een paar uur stonk ik al weer, vreselijk vond ik het! Ik schaamde me dood! Toen probeerde ik odorex, je hoeft t maar om de dag te gebruiken en je hebt helemaal geen zweetplekken meer! Je zweet nog wel, maar niet via je oksels dus heb je geen zweetplekken onder je oxels. Ideaal :j . Ik gebruik de depper, maar er zijn verschillende varianten.

edit: zorg wel dat je niet te veel doet, dan gaat het heel erg jeuken. en zéker niet na een scheerbeurt, want dan ben je nog niet jarig :n .

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:33

Blij dat ik niet de enige ben, ik heb nu een aluminium-hydroxy zalf gekregen van de HA, dit lijkt op zich wel te helpen, maar ik ben bang dat dat het probleem nog niet helemaal oplost is.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:35

Ik had ook dat aluminium-hydroxy gekregen, maar dan vloeibaar :j . Het werkte bij mij in het begin een beetje, maar als je het echt warm hebt kreeg ik toch zweetplekken :j . Odorex bevalt me veel beter dan dat spul van de dokter :j .

Doriine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:38

ik zeg ook niet dat je er wat van krijgt , maar ze is 13 jaar.. zit in de 2e ofzo van middelbaar.. mensen vooroordelen nog al gauw tegenwoordig.
waarom een mannendeo als er ook vrouwen deo tips zijn?