Beste product voor krullen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 13:04

miccamaaike

Re: Beste product voor krullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 13:16

De kapper deed mij een paar grote klemmen in mn haar om mn haar zeg maar op te steken, toen heb ik denk ik wel een kwartier onder de droogkap gezeten (maar fohnen kan natuurlijk ook prima) en mennn ik heb nog nooit zo veel krullen gehad, bizar gewoon! VOoraf had ze er wel mousse in gestopt overigens.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 14:05

miccamaaike schreef:
De kapper deed mij een paar grote klemmen in mn haar om mn haar zeg maar op te steken, toen heb ik denk ik wel een kwartier onder de droogkap gezeten (maar fohnen kan natuurlijk ook prima) en mennn ik heb nog nooit zo veel krullen gehad, bizar gewoon! VOoraf had ze er wel mousse in gestopt overigens.

Hoe precies ?
Bleven ze da hele dag zitten ?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 14:05

Dank je Lovely

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 14:06

Is er geen kruidvat in belgie?

das jammer...

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 14:35

Jawel, maar die merken zie ik er nooit staan.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 14:40

ik gebruik Kerastase shampoo en conditioner voor krullen (te koop bij de kapper). Het zijn oranje flessen, het ruikt heerlijk en de krullen blijven prima zitten (zolang het niet vriest en je geen muts op zet)

Er is hier 2 x per jaar braderie, dan verkopen ze die flessen met korting en dan koop ik ze.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 14:41

Morrow_Less schreef:
Jawel, maar die merken zie ik er nooit staan.

John frieda en eigen merk kruidvat niet?

hmm....

das balen...

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 15:12

Morrow_Less schreef:
miccamaaike schreef:

Hoe precies ?
Bleven ze da hele dag zitten ?

Ja, de dag erna zaten ze er nog in, wat die kapster heeft gedaan, geen idee haha. Was vrijdag, dus of t me zelf ook zo lukt weet ik nog niet.

Maar ze deed met van de grote haarklemmen mijn haar omhoog en toen dus onder die kap... daarna nog wat spul erin, maar ik weet eigenlijk niet wat, maar dat was niet speciaal voor krullen, meer voro minder pluis.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 15:52

Heel herkenbaar... ik heb van mijzelf erg stijl haar.. zo stijl zelfs dat permanentvloeistof niet pakt.

wanneer ik mijn haar krul met de krultang is het er ook met ca 30 minuten weer uit. Sowieso pakt het al slecht om de krultang, meestal komt er al een halve krul of slag uit ipv wat er uit hoort te komen..

het enige wat bij mij tot nu toe werkt is krullen met een dunne clipless tang
Afbeelding

Daar draai ik het omheen, en vervolgens pak ik het uiteinde van de puntjes zo strak vast dat de tang in mijn haar blijft hangen zonder hem vast te houden... dat hou ik ca 6 seconden vast en daarna laat ik het haar er vanaf glijden.

Het beste is om daarna het haar weer in een rolletje te doen (zoals het om de tang zat) en vast te zetten met een clipje tegen je hoofd (ca 10 min) tot het volledig is afgekoeld.

Afbeelding

Op die manier houden mijn krullen ca 8 uur en sommige zitten zelfs na het slapen nog in!!

Welke haarlak ik gebruik maakt totaal niet uit trouwens, de duurste of de goedkoopste, van de kapper of van de drogist... als ik het normaal krul zakt het meteen uit

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:25

Ik heb haar wat ik stijl en kan krullen met weinig handelingen :) Als ik krullen wil gebruik ik eerst mouse op handdoek droog haar, daarna een spulletje wat ik bij de kapper gekocht heb, maar wat het meeste helpt is het föhnen met een diffuser. Hierna een beetje haarlak erin en er van afblijven! Vooral niet meer kammen.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 12:15

Ik ga dinsdag een afspraak maken bij de kapper en dan zal ik eens vragen welk product zij aanraden :)