Morrow_Less schreef:Die dingen zoals john frieda en andrelon heb ik nog nergens zien staan in onze supermarkt.
Woon in Belgïe
http://www.redken.be/_nl/_be/salon/index.aspx?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morrow_Less schreef:Die dingen zoals john frieda en andrelon heb ik nog nergens zien staan in onze supermarkt.
Woon in Belgïe

miccamaaike schreef:De kapper deed mij een paar grote klemmen in mn haar om mn haar zeg maar op te steken, toen heb ik denk ik wel een kwartier onder de droogkap gezeten (maar fohnen kan natuurlijk ook prima) en mennn ik heb nog nooit zo veel krullen gehad, bizar gewoon! VOoraf had ze er wel mousse in gestopt overigens.

Morrow_Less schreef:miccamaaike schreef:De kapper deed mij een paar grote klemmen in mn haar om mn haar zeg maar op te steken, toen heb ik denk ik wel een kwartier onder de droogkap gezeten (maar fohnen kan natuurlijk ook prima) en mennn ik heb nog nooit zo veel krullen gehad, bizar gewoon! VOoraf had ze er wel mousse in gestopt overigens.
Hoe precies ?
Bleven ze da hele dag zitten ?

Als ik krullen wil gebruik ik eerst mouse op handdoek droog haar, daarna een spulletje wat ik bij de kapper gekocht heb, maar wat het meeste helpt is het föhnen met een diffuser. Hierna een beetje haarlak erin en er van afblijven! Vooral niet meer kammen.