moedervlek in het gezicht laten weghalen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:01

Ik heb ook een moedervlek laten weghalen in mijn gezicht. Hij was best donker en ze wilden controleren of het niet kwaadaardig was (wat achteraf gelukkig ook niet zo was). Dat was in augustus vorig jaar geloof ik. Je ziet nu nog best goed een rood lijntje zitten, maar ik neem aan dat het nog wel wat meer wegtrekt..

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:02

Axel_Clauw schreef:
Ik heb 2 moedervlekken in mijn gezicht weg laten halen en je ziet er niks van. Heb anti-littekencreme gebruikt toen de hechtingen eruit waren en je ziet het echt niet. Tenzij je er een vergrootglas opzet haha.

Ze zeiden in het ziekenhuis tegen mij dat ik beter geen anti-littekencrème kon gebruiken := Welke heb jij gebruikt?

Celly1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:04

Mijn vriend heeft ook een moedervlek in het gezicht laten weghalen.
Bij hem is het een groot litteken geworden en voelt raar aan ( voelt als een heel dik litteken )

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:10

Ik lees ook even mee :)
Zoals je in m'n profiel kan zien heb ik een vrij grote moedervlek op m'n bovenlip zitten.
Heb er wel eens aangedacht hem weg te laten halen, maar voorlopig nog maar even niet.
Tenzij hij idd gaat bloeden oid. Zou de kans op een litteken er niet zijn dan zou ik het wel doen. :j

Maisie

Re: moedervlek in het gezicht laten weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:15

ik had er ook 1 is nu denk ik ongeveer 15 jaar geleden weggehaald omdat ie ging bloeden.

Je ziet er eigenlijk bijna niets meer van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:40

Ik heb er eentje op m'n kin, heel erg lelijk O:) ik ga hem later in elk geval wel weghalen.. mensen hebben er niet echt vaak commentaar op, maar ik vind 't zo lelijk en storen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:51

Mijn moeder en zusje hebben allebei een flinke moedervlek in het gezicht laten weghalen.
Daar zie je echt helemaal niets meer van. Zelfs als je weet waar ze zaten is het vrijwel niet meer te zien.
Ze hebben op aanraden van de huisarts flink met vitamine E creme gesmeerd om littekens te voorkomen. En dus met succes.

Ik wil zelf 1 moedervlek op m'n rug laten verwijderen. Die is vrij groot en zit precies bij de sluiting van m'n bh. Heel irritant. Want die sluiting wrijft er steeds overheen.

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 12:57

Afbeelding

Zo ziet het eruit, het liefst mogen ze allemaal weg..

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 13:12

Als jullie dit zo zien, hadden jullie het dan ook weggehaald? :o

amigamia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 13:19

Mijn vriend heeft er een op zijn borst weg laten halen . Hij werd alleen maar groter en dikker en op een gegeven moment ging het ook zeer doen en het ging ook bloeden .Hij heeft het laten weghalen en het is op de kweek gezet en toen bleek het om een Melanoom te gaan (goedaardige kanker ) . Hij is blij dat dat ding weg is , hij had er echt last van . Het is een kleine litteken geworden .
Helaas voor hem begint er nu ook een moedervlek op zijn zij onder zijn arm zeg maar groter te worden en zeer te doen dus dat wordt weer een tripje HA een verwijzing halen voor het ziekenhuis en dan is kijken wat dit nu weer is .

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 14:00

lieveli schreef:
opschepper

Jaloers? :o?

:')

@TS, nee, dat zou ik niet weghalen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 14:01

Ts nee, ik vind het echt totaal niet storend...

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 14:06

Ik heb er eentje op mijn kin weg laten halen door de plastisch chirurg. Zie je helemaal niets meer van. Als je het echt zo stoort vraag dan een verwijzing naar de plastisch chirurg, hij kan je ook adviseren of je het wel moet doen en de kans op litteken. Kan je daarna beslissen wat je wil doen. Wel of niet weghalen.
Ik heb er namelijk ook eentje op mijn lip. Deels op lip en deels op huid. Dat was moeilijker en zou waarschijnlijk niet mooi worden. Dus die zit er nog.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 14:07

Afbeelding
Kijk, die twee heb ik. Heb er wel meer in m'n gezicht, maar die ene is heel duidelijk :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 14:37

<<)

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 14:52

Hinke; die van jou vind ik wel erg leuk staan. :) leuke bril ook trouwens! Hihi.

Nog een mooi voorbeeld waarom ik mijn moedervlekken wil verwijderen. Vorig jaar heb ik een fotoshoot gedaan in turkije. De fotograaf koos foto's uit die hij het mooist vond. Elke foto die hij koos was een foto zonder dat je mijn moedervlekken zag, dus mijn gezicht naar de juiste kant toegedraaid..

Een paar moedervlekken vind ik niet erg alleen zoveel vind ik storend :P haha

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 15:05

lieveli schreef:
<<)

Baby hit me one more time <<) :=

KiMmK schreef:
Hinke; die van jou vind ik wel erg leuk staan. :) leuke bril ook trouwens! Hihi.

Nog een mooi voorbeeld waarom ik mijn moedervlekken wil verwijderen. Vorig jaar heb ik een fotoshoot gedaan in turkije. De fotograaf koos foto's uit die hij het mooist vond. Elke foto die hij koos was een foto zonder dat je mijn moedervlekken zag, dus mijn gezicht naar de juiste kant toegedraaid..

Een paar moedervlekken vind ik niet erg alleen zoveel vind ik storend :P haha

Danku, danku! Ik kan me wel voorstellen dat je het soms storend vind, maar wat ik zeg, het past ook bij je :j

VdBA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:38

Afbeelding

de moedervlek van m'n dochter staat op haar linkerkaak, is redelijk groot en springt hierdoor (voor anderen want ik let er niet meer op) onmiddellijk in het oog

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:47

Ik heb een aantal jaar geleden een moedervlek op mijn neus weg laten halen. Deze was gaan bloeden en was echt een bultje geworden, dus moest echt weg. Afgezien van een week lang rondlopen met een pleister op mijn neus is het mij meegevallen. Als je goed kijkt zie je wel een putje, maar dat is dan ook alles.
Geen spijt van gehad. Het kon gewoon toen gewoon poliklinisch in het ziekenhuis er werd gewoon vergoed.

Ik heb ook wat moedervlekken op andere plaatsen op mijn gezicht, maar ik stoor me er niet aan. Ze horen bij me.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 13:09

De moedervlekken die ik heb laten weghalen zijn heel lelijk genezen, dus in mijn gezicht waag ik me er niet aan..

Ik heb een grote laten weg halen op mijn rug, in mijn zij en in mijn hals..
En het zijn alle 3 stuk voor stuk lelijke grote tittekens geworden...

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:26

ik heb eentje in mijn gezicht die ik ook graag weg wil latne halen Hij wordt ook steeds dikker.
Was niet erg zei de huisarts en als ik hem weg wilde hebben kon ik hem daar wel weg laten halen met stikstof? net als een wrat? iemand daar ervaring mee?

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:08

Ook ik heb een moedervlek weg laten halen in mijn gezicht. Hij was ongeveer vergelijkbaar met die van tutti-frutti (ik heb even in je profiel gespiekt :D) zowel qua grootte als de plek :)
Ik heb het 2 jaar geleden laten doen en het is nog steeds de beste beslissing ooit. Ja ik heb een litteken en de ene dag is die beter zichtbaar dan de andere (heel vreemd trouwens!) maar ik vond mijn moedervlek veel storender dan een litteken.
Overigens heb ik hem weg laten halen bij de plastisch chirurg. Bij de huisarts heb ik er meerdere weg laten halen, die brandde hij dan weg. Daar is echt helemaal geen litteken van te zien.

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:37

Ik heb 5 moedervlekken laten weg halen in mijn gezicht, waarom ze waren heel donker en best groot en ik vond dit lelijk. Ze hebben mij toen geadviseerd om twee keer te laten doen, als ik de moedervlekken in een keer zou laten wegbranden kreeg ik littekens. Ik heb het pas één keer gedaan (al een paar jaar geleden). Ze zijn toen een stuk kleiner en vooral lichter geworden, nu wil ik daar nog twee van nog een keer laten doen. Ik heb overigs de eerste keer helemaal geen littekens gekregen terwijl er één al helemaal weg is, en de rest eigenlijk 80% was weggehaald. Mij hebben ze toen ook geadviseerd geen anti-litteken cremé te gebruiken. Ik heb toen sterilon zalf gehad om het schoon te houden, en omdat er wel korsten kwamen. Deze zalf verminderde ook heel erg de jeuk, waardoor ik niet ben gaan krabben.

Molzebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:31

Ik heb ook veel moedervlekken (dalmatier idee) en heb een aantal laten laseren. Het verschilt heel erg per vlek hoe het pakt. Maar ben redelijk tevreden, sommigen zijn helemaal weg, anderen lichter. Alleen geschikt voor platte vlekken overigens. Ook voor bijv. het kindje dat ik zag denk ik. Maar zou ik uiteraard pas laten doen als ze ouder is en het zelf zou willen dan is die techniek ook weer verder ontwikkeld. Geen littekens.

Ik merk altijd dat het heel erg per persoon verschilt wat iemand storend vindt. @ Danique, dat branden, is dat voor platte of hoge moedervlekken of maakt dat niet uit?

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 16:39

Dat zou ik eigenlijk niet durven te zeggen! Volgens mij doen ze het ook bij platte! Ik had 1 die zeg maar gewoon in de huid zat, en die is dus ook meteen helemaal weg zonder litteken. De andere 4 kwamen iets uit de huid, maar ook niet veel. Bij de in de huid moedervlekken hebben ze tegenwoordig ook een ander systeem, net als ze bij wratten doen dat ze het gaan bevriezen, stikstof heet dat geloof ik? Ik wil gaan vragen of dit bij mij ook mogelijk is als ik voor de tweede keer terug gaat, het wegbranden vond ik niet zo prettig.