Neustussenschotje scheef

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Re: Neustussenschotje scheef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-12 16:21

Alet74, fijn dat het allemaal zo meevalt, ik hoop inderdaad ook dat het helpt voor je.

Morganlefay, ook ik reageer slecht op narcose.
Ik ben een paar jaar geleden aan mijn voet geopereerd en dat was een dagopname.
Ik kon dus de nacht daarblijven omdat ik doorlopend bleef braken en dus aan het infuus moest blijven.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 08:53

Gelukkig had ik weinig last van de narcose, alleen ben ik nog wel moe en slap, maar daar doe ik het dan wel voor ;)
Ik had me verheugd op een nacht lekker slapen, maar omdat mijn neus toch nog wel vol met bloed zit, viel me dat tegen.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:38

Ik heb de laatste tijd weer vreselijk last van mijn hoofd, het lijkt wel of mijn hoofd langzaamaan vol wordt gepropt met watten. Alles rond mijn oogkassen voelt opgezwollen aan. Ik ben al meerdere malen geopereerd aan mijn bijholtes en een keer aan mijn neustussenschotje. Maar het blijft terugkomen,volgens mij is alles in mijn hoofd ontstoken. Ik zal me opnieuw laten opereren als ik zeker wist dat het dit keer zou helpen,maar door de vele operaties zijn er bij mij verklevingen ontstaan,waardoor ik waaschijnlijk problemen zal houden...ben er letterlijk en figuurlijk moe van,wat een k*tkwaal.

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:43

Heb ik ook last van! Ben er op mijn 15e aan geopereerd want kon steeds maar door 1 neusgat ademen en had ook steeds een verstopte neus. Ook hoorde ik langs de kant dat mijn neusgat toe zat ook minder. Dokter zei ook dat dit of te wel bij de geboorte kan gebeurd zijn of later. Mijn operatie heeft helaas niet uitgehaald en het staat nog steeds scheef... Ik adem eigenlijk de hele tijd door mijn mond wat echt niet gezond is. Ik kan het nog eens laten opereren maar om nou weer die operatie te ondergaan en 5 dagen met die tampons in mijn neus rond te lopen...

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 19:52

annabell8 schreef:
Ik heb de laatste tijd weer vreselijk last van mijn hoofd, het lijkt wel of mijn hoofd langzaamaan vol wordt gepropt met watten. Alles rond mijn oogkassen voelt opgezwollen aan. Ik ben al meerdere malen geopereerd aan mijn bijholtes en een keer aan mijn neustussenschotje. Maar het blijft terugkomen,volgens mij is alles in mijn hoofd ontstoken. Ik zal me opnieuw laten opereren als ik zeker wist dat het dit keer zou helpen,maar door de vele operaties zijn er bij mij verklevingen ontstaan,waardoor ik waaschijnlijk problemen zal houden...ben er letterlijk en figuurlijk moe van,wat een k*tkwaal.

Jeetje wat vervelend en kunnen ze niks anders voor je doen?

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:12

@Soprana: moest je vijf dagen met die tampons rondlopen? Ik nog niet eens 24 uur, rond 12 uur was de operatie klaar en om 8 uur 's morgens de volgende dag heeft de KNO-arts ze er weer uitgehaald. Nu bloed het nauwelijks nog, al zit het nog wel vol met snot/bloed, maar dat zal ook wel steeds beter worden.
Ik ben erg benieuwd of ik er baat bij zal hebben.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:26

Volgens mijn KNO arts zal er altijd ongemak blijven. Hij wil nog een keer mijn bijholtes schoonschrapen,maar ik heb er niet veel vertrouwen in om eerlijk te zijn. Er zit al genoeg littekenweefsel in mijn hoofd,dan komt er nog meer bij misschien. Het kan wel zijn dat ik nog een keer een second opinion bij een andere KNO arts vraag. Als dit zo door gaat duurt dat niet lang meer,ik ben echt helemaal niet fit en het belemmert me in heel veel dingen.
Alet74, toen ik mijn eerste operatie kreeg(15 jaar geleden),moest ik bijna een week in het ziekenhuis blijven,en gingen de tampons er nog later uit. De laatste keer mocht ik de volgende dag al naar huis,en toen gingen ook de tampons er uit. Er is dus al heel wat vooruitgang op dit gebied gelukkig.

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:22

Ja 5 dagen heb ik er mee moeten rondlopen, ik denk om het tussenschot wat op zijn plaats te houden ofzo? Het was heel lastig om met die dingen rond te lopen, er mee slapen en met een kurkdroge mond wakker worden was ook niet aangenaam :+