Snel vettig haar..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amyyy

Re: Snel vettig haar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:25

Ja ik ben zelf ook echt van de maskertjes maken, omdat ik zo min mogelijk troep in mijn haar wil hebben, en ook niet op mijn gezicht en handen trouwens. ik ga even goed rondkijken. Heb wel al wat gevonden maar weet niet meer zo goed waar. hihi

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:29

Thats_Me schreef:
Zorg dat je, je haar niet zo vaak wast. Om de dag is namelijk nog steeds erg vaak en daardoor stimuleer je juist de aanmaak van huidvet waardoor je haar vet wordt :)

Daarbij is fohnen en veel kammen ook een reden waardoor haar erg vet kan worden.

En hoe lang duurt het dan voordat je verschil merkt?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:29

Hmm. Ik was mijn haar elke dag en borstel het 1x per dag..
Heb echt pas vet haar indien ik het 3 dagen niet was..

Veerle_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 21:34

Goed idee om niet met je hand onder je hoofd te zitten, want dat doe ik dus altijd hahah.
En over dat wittige spul heb ik alleen bij de 2e dag. Maar als ik het dan gewassen heb is
het ook weer weg.. Moeilijk dat haar ;)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 02:15

Als ik met mijn haar los slaap is het altijd veel sneller vet.
Sowieso als ik het los draag trouwens... Dan gaat het al snel in slierten hangen. Terwijl als ik het de eerste dag in een vlecht heb en ook met die vlecht slaap en het dan de tweede dag in een staart doe, het op het eind van de tweede dag nog helemaal niet zo vies is. :n
(De ochtend daarna, daarentegen... :=)

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 21:31

Mijn haar heeft het deze week best goed vol gehouden. Ik heb het gister gewassen, het was 3 dagen geleden toen. Hier trouwens een foto de 2e avond. Hier ben ik dus niet in de douche geweest. Had het wel net gekamt.
Afbeelding

owja, ik sta een beetje raar, anders zag je de bovenkant van mijn haar niet. En mijn hoofd was echt te erg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 00:11

Ik heb gemerkt dat als ik mijn haar minder vaak was, het minder gauw vet wordt. :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:47

Maar dat minder wassen met paardenmensen, hebben jullie dan geen last dat het zo naar paarden ruikt? Ik ga dagelijks naar stal, en mijn haar ruikt binnen enkele uren gigantisch naar paard. Ik zelf vind dat geen probleem, al ruik ik altijd naar paard, maar ik vind het wel rottig als anderen op mijn werk bijvoorbeeld het kunnen ruiken en er last van kunnen hebben. Ik heb zelf een hekel aan mensen die stinken namelijk :o (bv naar rook)

Hier ook snel vet, probeer het om de dag te wassen. Ik heb nu ook Droogshampoo gekocht, kijken of dat wat is. Maar naar mijn idee wordt het daar vetter van, maar wie niet waagt wie niet wint.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:58

Dat is het handige bij mij, ik ga op maandag, woensdag, vrijdag zaterdag en soms zondag naar mijn paard, de andere dagen zit ik tot laat op school, en kan ik niet gaan dus doet mijn moeder haar. Normaal was ik mijn haar dus ook altijd op maandag woensdag vrijdag of zaterdag. Maar deze week ben ik niet wezen rijden want de binnenbak is zelfs bevroren hier. dus heb ik het 3 dagen niet gewassen.

taffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 22:09

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 23:38

Ik heb ook snel vet haar. Wat bij mij geholpen heeft was niet meer wassen met conditioner, maar alleen met shampoo. En laatst kocht ik droogshampoo, maar toen zag mijn hele badkamer wit, dus dat vond ik geen succes. :+

Sinds kort ben ik ook overgegaan op shampoo op natuurlijke basis. Meer vanwege alle heftige toevoegingen in shampoo, maar ik ben benieuwd of mijn haar er ook minder snel vettig door wordt.

Het helpt ook om mijn voorste lok vast te zetten met een speldje als ik mijn haar los draag, zodat ik er minder aan zit om het achter mijn oor te duwen. 8-)