zwanger maar beetje ongerust

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-12 12:54

Mindfields schreef:
Ik ook, ik kwam 'sochtends laat mijn bed uit, liep de trap af, de woonkamer in, en pofte op de bank en viel in slaap, echt bizar. Maar dat ging weer weg. En misselijk, jep ik ook 5 maanden lang elke dag drie keer overgeven werd er gek van. Maar dat ging ook bijna weg in de laatste maanden. Mij is verteld dat je juist als je al die bijwerkingen hebt, heel veel zwangerschapshormonen aanmaakt en dat je lijf heel goed bezig is. Dus het is echt voor het goede doel!

Ja blijkbaar ! Maar moest jij dan niet werken ? Hoeveel uur werkten jullie toen zo ongeveer ?

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:54

Hoi hoi, ook van mij gefeliciteerd natuurlijk. Die moeheid, dat trekt hopelijk wel weg hoor. Ik had het ook even rond die 5 weken, daarna verdween dat weer. Wel sneller moe dan normaal maar niet al te gek. En ik weiger er ook wel een beetje aan toe te geven hoor...dat malle gedoe. Haha. Daarentegen ga ik wel veel vroeger naar ben en ben ik bij de paarden gewoon wat minder snel. Maar ook dat wordt naarmate je richting die 12 weken gaat weer steeds wat beter. Ik had die pijntjes ook...en nu (15 weken) nog steeds wel. Huisarts heeft gezegd om vooral alles te blijven doen wat je normaal doet, je bent geen breekbaar vogeltje ineens (paardrijden, sjouwen etc) als het maar dingen zijn die je normaal ook doet. Dus je werk moet gewoon kunnen hoor...misschien alleen wat rustiger aan doen. En zoals mijn ha zei- luisteren naar je lijf, niet te gek maken. Maar je hoeft ook niet bij elk dingetje wat je voelt alles neer te gooien en te gaan liggen op de bank :) :) Veel plezier verder heh...oh ja en misselijkheid is stom. Dat wordt ook weer beter hopelijk. Vooral wel blijven eten, kleine beetjes en vaak...dat werkt het beste...

Mindfields....is dat zo joh :) Nou dan zit het bij mij wel goed...sowieso zat dat al goed geloof ik, ik doe mee met Moeders voor Moeders en zij zei het al bij de intake :)

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:55

Ik gaf wel wat lesjes maar heb me er echt op moeten instellen.

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-12 12:56

Mindfields schreef:
Ik gaf wel wat lesjes maar heb me er echt op moeten instellen.

Ik ben benieuwd voor mijn komende maanden :p

Elpharo

Re: zwanger maar beetje ongerust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 13:03

Ik ben gewoon 40 uur blijven werken...wel op kantoor...maar daarna ook gewoon nog door naar de paarden (op onze doe-het-zelf-stal). Nu nog steeds. Ondertussen zijn ook mijn moeder en schoonvader overleden, dus dat geeft denk ik wel een vertekend beeld wat betreft vermoeidheid, want die begint nu pas weer minder te worden, maar rustigaan doorgaan is vaak lekkerder dan stilzitten.

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 13:17

Als jullie nog een leuke kraamverzorgster zoeken :) PB me dan even!
Of vraag mindfields even :D

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 19:17

Jep, Sliertje is een aanrader als kraamverzorgster!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 21:40

Haha....tsja, maar net wat ver weg....

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 23:41

Je zit 1 uur rijden van me, kan nog net :) Maar we hebben voldoende goede mensen bij jou in de buurt dus als je nog kraamzorg zoekt kan ik je daarbij helpen hoor!