Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Christyj138 schreef:Ik heb dit ook een tijdje gehad met mijn linker knie,
nee konden niks vinden, geen idee.
Maniscus, kniebanden of knieschijf (groeischijf)
Ze dachten toen eraan dat mijn knieschijf geirriteerd was.
Ze hebben toen mijn hele knie ingetapet, en mijn knieschijf door de tape een eindje omhoog geplaats. Deed erg veel pijn. Moest toen veel fietsen, dat was goed voor je kniebanden ofzo? Nu nog wel eens last, met kou oid. Maar het is eigenlijk zo goed als weg.

Junip schreef:ik heb het ook gehad, ik kon niet eens meer hurken oid.
Dacht eerst dat het door mijn snowboard vakantie kwam.
Later bleek dat ik in die maand ook nieuwe hakken had gekocht en daar veel op liep.
De pijn kwam dus door andere schoenen...
De hakken draag ik nu nog maar af en toe en heb nu nergens meer last van.

Het is daarom wel goed om duidelijk aan te geven dat je echt doorgestuurd wilt worden denk ik 

Mijn dag kan dus echt niet meer stuk! 
spOttiee schreef:Een update van mijn kant, ik heb sinds twee dagen een spuit gekregen in mn knie. Daar zaten pijnstillers en ontstekingsremmers is en wat blijkt nou? Ik heb gewoon bijna vijf maandag met een ontsteking gelopen. Al die maanden voor niets op krukken.
Ik ben iig blij dat er een uitkomst is, en ik loop vandaag voor het eerst in vijf maanden zonder krukken!Mijn dag kan dus echt niet meer stuk!
en nu is het weg of minder? 
xMarieke schreef:@S_uus, wil je niet bij de orthopeed langs om dit zeker te weten? Want aan RPCP is weinig te doen, maar stel dat het iets anders is, dan kan het misschien wel behandeld worden.
haha.