Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:19

Ik gok het tweede, want met andere extensions had ik er geen last van. Maar ik krijg ook hoofdpijn van te lang rijden met een strakke cap dus het kan ook aan mij liggen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:20

Aangezien ik er niet zo bekend mee ben en wel gezocht heb, maar niks kunnen vinden stel ik mn vraag toch maar een keer.
Hoeveel gram heb je nou ongeveer nodig met clip extensions?
Ik heb vrij dun haar, maar wel heel veel.
Ik wil het niet super lang hebben maar ongeveer 35-40 cm.

Heb wel een setje met syntetisch haar, maar je ziet echt super goed dat het nep is, dus dat is niet zo mooi :=

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:34

Voor ieder is het verschillende gemiddeld is het dacht ik 120 gram,maar sommige hebben toch wel 160 gram nodig.
En als je echt super weinig haar heb hebben sommige zelfs al voldoende met 80 tot 100 gram.

Misschien is het,het beste om het door een kapper in de buurt te laten kijken hoeveel gram je nodig zou hebben.
Omdat het dus voor ieder verschild,en niet echt makkelijk is om via een stukje tekst te beoordelen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:08

Is er hier iemand die wax extensions kan zetten?

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 17:09

Aah ik baal! Gisteren de luxury clip-ins besteld, netjes betaald etc. Krijg ik net een mailtje dat mijn kleur niet meer op voorraad is en ik dus nu 7 dagen moet wachten op de leverancier en daarna moeten ze dus nog verzonden worden. Bummer!

Had ze komend weekend met stappen in willen doen! (en mijn wax extensions moeten er nu toch echt binnekort uit...)

Ik heb trouwens 180gr clip-ins besteld :)

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:01

Ik ben er wel klaar mee, ga bij headkandy extensions bestellen. Wij krijgen allemaal vage smoesjes dat het wel tot 3 maand kan duren omdat ze eerst de retour willen afwachten. Ik denk niet dat iemand na 3 maand nog denkt ooh laat ik dit pakketje even retour doen

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:17

Jeetje wat vervelend. :(

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:17

die tape extensions, heeft iemand daar ervaring mee? ze zouden minder beschadigen als waxjes..
Maar dan heb je echt van die grote stukken in je haar lijkt me ook niet echt super??
En is dat met lijm of..

http://www.youtube.com/watch?v=pjE1pTJp9B0

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:20

Oei Kaas_ dat is echt vervelend! Ik zag alleen dat ze bij headkandy helemaal geen kleuren meer hebben.. Al gezien?!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:04

Een waxextension, per plukje is bij Socap enz enz enz 0,8 gram per plukje. de 0,5 gram is dus wel erg weinig! :j

Kaas: Snap ik..... Wat een gedoe zeg jeetje! Gewoon je geld terug vragen en klaar!

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:25

sashafierce schreef:
Oei Kaas_ dat is echt vervelend! Ik zag alleen dat ze bij headkandy helemaal geen kleuren meer hebben.. Al gezien?!

Klopt had ik gezien, maar ik wacht dan wel eventjes tot ze nieuwe hebben. Kan nooit langer als 3 maanden duren haha!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:43

VonDutch schreef:
die tape extensions, heeft iemand daar ervaring mee? ze zouden minder beschadigen als waxjes..
Maar dan heb je echt van die grote stukken in je haar lijkt me ook niet echt super??
En is dat met lijm of..

Ik heb een tijdje geleden contact gehad met een salon die deze manier gebruikte. Meiden die er werkten waren zelf heel erg enthousiast en durfden te beweren dat als ik eenmaal voor tape extensions was gegaan, ik niets anders zou willen. Heb per toeval een paar klanten gesproken, die exact het zelfde zeiden. Er zou veel minder schade aan je haar zijn en het zou mooier vallen dan losse extensions.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:05

RoosG schreef:
VonDutch schreef:
En is dat met lijm of..

Ik heb een tijdje geleden contact gehad met een salon die deze manier gebruikte. Meiden die er werkten waren zelf heel erg enthousiast en durfden te beweren dat als ik eenmaal voor tape extensions was gegaan, ik niets anders zou willen. Heb per toeval een paar klanten gesproken, die exact het zelfde zeiden. Er zou veel minder schade aan je haar zijn en het zou mooier vallen dan losse extensions.

oke, dan word ik toch wel benieuwd.. mij lijkt namelijk zo'n groot stuk in je haren echt raar.
alleen de tapes moet je om de zoveel weken/maanden omhoog laten zetten volgens mij. maar wel herbruikbaar.

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:13

Dat lijkt me nou helemaal niks.. al je vriend ofzo aan je haar zit voelt die allemaal soort plakkaten :')

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:22

Schijnt dat ze net zo lang kunnen blijven zitten als gewone extensions, zeker zo'n drie a vier maand. Dan kan je ze inderdaad omhoog laten zetten.
Het leek mij zoals ik het hoorde en zag op filmpjes juist idealer dan gewone wax extensions. Deze vallen bij mij heel erg snel in plukken(terwijl ze wel degelijk goed zijn gezet) en vallen sneller op. Dit zijn hele dunne plakjes die amper zichtbaar waren, minder zichtbaar dan de waxjes.

Ik laat binnen nu en drie weken matten zetten, kon ik voor een heel goedkoop prijsje krijgen, waardoor ik wel iets nieuws wil proberen. Als dat me bevalt, blijf ik daarbij, anders ga ik toch echt een keer de tape extensions nemen.

notalways

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 16:09

Ik heb vorig jaar extensions gehad van de site haarvoorhaar
Helaas bestaat deze site niet meer. Dus ben aan het kijken wat voor extensions ik dan moet bestellen .

Ik ben op zoek naar wax extensions van 55 cm
welke zouden jullie mij aanraden ? en waarom?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 17:07

Heb geen ervaring met soorten extensions.

Ik heb op ebay en verschillende internetsites(kappers/groothandels) gekeken voor extensions met slag/krullen. Maar wat mij opvalt is dat extensions met slag/krullen er enkelt in 0.5 gram zijn. Ben nog geen 1 gram tegen gekomen... Heeft dat echt zoveel invloed of kan ik ook 200 daar van bestellen en kijken hoeveel ik kwijt kan? Valt het mischien anders dan stijl? Als jullie het echt afraden doe ik het uiteraard niet, voor banketstaaf lopen heb ik ook geen zin in.

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:15

Zijn er hier nog mensen die naar de huishoudbeurs gaan?
Ik ga namelijk voor Flip in Hair werken op de huishoudbeurs.

notalways

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:45

rustig hier ....

el beauty wat leuk dat je gaat werken tijdens de huishoudbeurs
helaas ga ik dit jaar niet heen want kan geen vrij krijgen van mijn werk.

veel plezier daar

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:30

elbeauty schreef:
Zijn er hier nog mensen die naar de huishoudbeurs gaan?
Ik ga namelijk voor Flip in Hair werken op de huishoudbeurs.

Zijn ze daar in de aanbieding ? of wat kost het daar ? :+

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:45

Wat is het verschil tussen de microrings? Ik zie op internet siliconen en andere, wat is het verschil en wat vinden jullie beter? En wat zijn de voor en nadelen van microrings ten opzichte van waxjes?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:09

Zal nog eens een foto plaatsen van m´n extensions

ben nu blond dus draag m´n luxies niet meer, voor de mensen die het nog niet weten :P

Afbeelding

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:56

Aniek!!! Wauw! Ik wil blonde luxies voor jou!!!!!!!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:58

Wat ben je toch een knappe meid Aniek!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:05

Mooi dat ik het topic zie :)

Ff een vraag voor de mensen die luxy hair extensions hebben.
Ik denk dat ik zelf een klein hoofd maar mss hebben jullie een oplossing.
Ik heb de 120gr versie. 3-4-3-2-2-1-1-1-1 Zo zet ik ze ook in.
3 onderin, 4 doorboven en 3 weer daarboven. Het probleem ligt bij de bovenste 3 met aan de zijkanten de 2 clips. Hoe ik ze ook inzet, ik heb gewoon niet genoeg ruimte. Zet ik ze erboven heb ik te weinig haar, zet ik ze eronder heb ik weer te weinig haar over voor over de 3 clips..

Hebben jullie hier ook last van? Of heb ik nou echt zo'n klein hoofd ;)
Ik heb over gins maat 54-55 van mijn cap..