Opstart problemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:24

Arabesk schreef:
hoe heet jouw app??

Gewoon; smart alarm. :))
Het is een blauw icoontje met een witte streep er door heen zegmaar.

lovemario

Re: Opstart problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:41

niet voor blackberry zeker? :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:00

Normaal gesproken gaat hier om 7 uur de wekker en sta ik er direct naast (ben juist een ochtendmens), maar merk nu met die vrieskou dat ik er enorme moeite mee heb om eruit te komen. Bij mij gaat nu ook voortdurend de wekker en draai ik me nog even om. Wat bij mij wel helpt is om het licht aan te doen (bedlamp), zodra de wekker gaat. Eerst deed ik dat niet en bleef ik me om half 8 nog steeds omdraaien, maar door het licht aan te doen, sta ik nu om 7.15 uur op. Voor mij nog steeds een vorm van "uitslapen", maar in ieder geval een rustigere vorm van wakker worden. Misschien dat het voor jou ook kan helpen?

Jojoju

Re: Opstart problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:15

Ik heb DE tip! een Philips wake-up light! Ik heb er eentje gekregen voor sinterklaas 2 jaar geleden en ik zou hem niet willen missen. Ik schrok me altijd een ongeluk van de wekker en werd dus ook niet fijn wakker.... de wakeup light simuleert de zonsopgang ,een half uur voordat je op moet staan gaat er een héél klein lichtje aan die steeds feller wordt. Drie minuten voordat je eruit moet komt daar heel zacht een muziekje bij die ook steeds luider gaat, het volume en lichtsterkte kun je zelf regelen. Doordat je hersens onbewust de ´zonsopgang´ registreren gaat je lichaam zich al voorbereiden op wakker worden, je hartslag gaat iets omhoog en je komt uit je diepe slaap. Ik word nu iedere ochtend echt heeeerlijk wakker en kan er ook goed uitkomen!