Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mayniac_val schreef:Miryamk schreef:@mayniac_val Heb je de moeite genomen het filmpje te bekijken?
Ja, ergerde me dood aan het muziekje, de manier waarop het in elkaar stak en de holbewoner waarvan werd beweerd dat hij een groentetuin had
_Tara_: ja, E-tjes en hopen suiker in ons voedsel zijn niet goed nee. Maar in West-Europa eten we al zolang brood dat ons lichaam er naar gemuteerd is. Mutaties gaan sneller dan je denkt
_Tara_ schreef:Dat brood zit tegenwoordig ook vol E-tjes en een hoop mensen zijn allergisch voor gluten, net als voor melk.
Ik denk zelf dat er wel wat meer voor nodig is dan een simpele mutatie
Brainless schreef:_Tara_ schreef:Dat brood zit tegenwoordig ook vol E-tjes en een hoop mensen zijn allergisch voor gluten, net als voor melk.
Ik denk zelf dat er wel wat meer voor nodig is dan een simpele mutatie
En hoeveel mensen zijn er niet allergisch voor noten?
Of fruit? Of Eieren?
Theoretisch kan kan dit dus niet omdat het oervoedsel zou zijn.
vuurneon schreef:Mensen moeten meer met hun voedsel bezig zijn, dat wel. Het is te gemakkelijk geworden om goedkope fastfood te kopen. Toen mijn vader jong was hadden ze zelf dieren die ze vetmesten en lieten slachten. Brood werd zelf gemaakt. En toch ondanks het bewust zijn, genetisch belast met hart en vaatziekten. Voedsel alleen had mijn ooms niet kunnen redden helaas. Genetisch pech gehad.
Maar om nou te redeneren vanuit de oermens gaat er gewoon niet helemaal in bij mij, wij leven niet meer zoals de oermens en ik denk ook wel dat de spijsvertering is veranderd.
vuurneon schreef:Ninx: maar dan leef je toch niet volgens deze leefwijze als je vlees schrapt? De oermens hield wel van een stuk vlees immersen daar bestaat ook een aardig deel uit de schijf uit.
Gewoon uit interessehoe los je dat op? Extra noten en zaden?
mayniac_val schreef:@Joyce: dat laatste natuurlijk. Maar de argumentatie voor zulke diëten is kul, de mensen die dit ontwikkeld hebben, houden zich overduidelijk niet bezig met evolutie.