Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

verschillende neussprays geprobeert, stomen, gesneden ui op m'n kamer. "t mocht allemaal niet baten..... totdat ik uiteindelijk dé verlosser vond! De vicks first defence! Dat is de énigste die bij mij werkt! En goed ook, andere producten van vicks werkten bij mij niet. Maartje1990 schreef:Ik heb dé oplossing!
Ik heb jaren aangeklungeld toen ik verkouden was... verstopte neus... slapen? daar kon ik alleen maar over dromenverschillende neussprays geprobeert, stomen, gesneden ui op m'n kamer. "t mocht allemaal niet baten..... totdat ik uiteindelijk dé verlosser vond! De vicks first defence! Dat is de énigste die bij mij werkt! En goed ook, andere producten van vicks werkten bij mij niet.
Heb deze ook bij andere mensen aangeraden en allemaal zijn ze helemaal verkocht!
Ik gebruik 'm eigenlijk alleen voor ik ga slapen, overdag heb ik er namelijk niet zo'n last van 't is vooral zodra ik ga liggen namelijk.
F_Orumster schreef:Neusdruppels, niet langer dan 2 weken.
Kehdra, ben benieuwd naar jouw middeltje.
(er zitten 20 in een doosje, gelijk een 5-jaars voorraad dus).Citaat:Rhinopro : nasal decongestant for oral use with sustained action
1 capsule contains
phenylephrine hydrochloride 20 mg
carbinoxamide maleate 4 mg
(manufractured by; October pharma SAE.-6 October city- Egypt)

) en dan in je neus spuiten en opsnuiven!Dieuwke_ schreef:Volg dit even, ben al heel wat weekjes verkouden en helaas ook ooit begonnen met Otrivin Duo en kom er niet meer vanaf. M'n neus ligt van binnen nu ongeveer open en geloof me, niet prettig. Zal eens vragen naar die pillen van jou Kehdra, klinkt goed
Gowlan schreef:Maartje1990 schreef:Ik heb dé oplossing!
Ik heb jaren aangeklungeld toen ik verkouden was... verstopte neus... slapen? daar kon ik alleen maar over dromenverschillende neussprays geprobeert, stomen, gesneden ui op m'n kamer. "t mocht allemaal niet baten..... totdat ik uiteindelijk dé verlosser vond! De vicks first defence! Dat is de énigste die bij mij werkt! En goed ook, andere producten van vicks werkten bij mij niet.
Heb deze ook bij andere mensen aangeraden en allemaal zijn ze helemaal verkocht!
Ik gebruik 'm eigenlijk alleen voor ik ga slapen, overdag heb ik er namelijk niet zo'n last van 't is vooral zodra ik ga liggen namelijk.
Is dat zo'n inhaler??
Lijkt op een labello maar dan 'adem' je via je neus in?
In dat geval zal het bij mij niet werken, als mijn neus dicht zit, zit die goed dicht..
Wat ik vroeger wel super lekker vond om op mijn rug en borst te smeren was vaporub, voelde heel fris aan en in combinatie met normale neusspray (toendertijd kinderneusspray) leek het of ik makkelijker kon ademen en mijn neus langer open bleef.
chanicha schreef:Ik zit even mee te lezen en hét middel voor mij is spoelen van de neus met zout water!
Bij de apotheek haal ik een fles fysiologische zoutoplossing (die ze ook voor het infuus gebruiken) en een spuit van 20 cc + optreknaald.
Spuit optrekken, wel naald eraf halen daarna) en dan in je neus spuiten en opsnuiven!
Het is goor en je moet het boven de wasbak doen maar het is daarna ó zó fijn want je spoelt het helemaal door!!
Niet te veel zout in het water want dan brand het je neus uit! Iris82 schreef:Stoppen met de Duo!! En minimaal overgaan op de gewone Otrivin.
Ook iedereen om mij heen krijgt bloedneuzen van de Duo. Dat is echt zo slecht voor je.
Eigenlijk de gewone ook, maar als je al niet wil stoppen met de Duo dan wil je vast niet zomaar in 1 keer helemaal stoppen. Ik zou als ik jou was echt naar de HA gaan hiermee. Want je vernielt je neusslijmvlies voor de rest van je leven.
Been there done that, got the t-shirt.

Gowlan schreef:AnnemiekvM schreef:Otrivin?
Ja en dan de menthol of duo versie!
Heb er nog nooit bloedneuzen van gehad en ben dan binnen 2-3 dagen van m'n verkoudheid af. Ik heb nooit last van m'n neus, heb nog nooit van m'n leven hoe dan ook een bloedneus gehad, verkouden ben ik misschien 1 of 2 keer per jaar. Ook in de zomer heb ik geen last en overdag in de winter ook niet... Roosch schreef:Vala schreef:Xylomethazoline-spray van het Kruidvat, werkt prima.
Ik gebruik die van de Etos, maar dat spult werkt écht goed.![]()

Roosch schreef:Vala schreef:Xylomethazoline-spray van het Kruidvat, werkt prima.
Ik gebruik die van de Etos, maar dat spult werkt écht goed.![]()