Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gewoon eerst goed de gebruiksaanwijzing lezen. gohya schreef:Daarom staat er ook: Ligt eraan hoe heftig je menstruatie is.Als je heftig bloed,Nee dan kan dat zeker niet.
Zwembaden worden heel goed gezuivert constant,anders zou je ook door de urine van andere mensen zwemmen.Denk maar niet dat iedereen netjes naar de w.c. gaat om te plassen.
Lente schreef:TS vraagt juist om andere oplossingen dan tampons.
In mijn ogen zijn die er niet. Ja, zo'n cup, maar die moet je dan ook inbrengen. Ik vind het gebruik van een tampon ook wel zo hygiënisch.
Schimpje schreef:Lente schreef:TS vraagt juist om andere oplossingen dan tampons.
In mijn ogen zijn die er niet. Ja, zo'n cup, maar die moet je dan ook inbrengen. Ik vind het gebruik van een tampon ook wel zo hygiënisch.
Die zijn er wel! De Beppie! Is een sponsje wat je inbrengt, je hebt versies voor "droog" en "nat" gebruik, nat is dus voor met zwemmen, sauna e.d. en droog om sekueel mee actief te zijn. Even googlen op Beppie, vaak zijn ze wel bij de betere sexshops te vinden.

gohya schreef:...
Daarom staat er ook: Ligt eraan hoe heftig je menstruatie is.Als je heftig bloed,Nee dan kan dat zeker niet.
Zwembaden worden heel goed gezuivert constant,anders zou je ook door de urine van andere mensen zwemmen.Denk maar niet dat iedereen netjes naar de w.c. gaat om te plassen.
TLNLSDB schreef:Jahoor je kan met Tampon in gewoon zwemmen, maar idd optijd vervangen.
OB Super Plus kan ik je aanraden dan.
Volgens mij zolang je in het water zit is er vrij weinig aan de hand omdat de 'druk' dan anders is.
Maar wanneer je eruit stapt begint het vaak te 'vloeien' dus de Wissel is erg van belang.
mijn god, die krijg ik niet eens naar binnen! De enige tampons die ik draag zijn o.b. mini's.. doe er alles mee; hockeyen, paardrijden, zwemmen, winkelen.. Gaat prima. En ik kan hem rustig een paar uur in houden met zwemmen, met alles eigenlijk. leschevaux schreef:Dav schreef:Het topic word er zo niet lekkerder op![]()
Ts,heb je nog moed? Of is die al bijna in je schoenen gezonken na al deze verhalen te hebben gelezen?
Ja hoor het gaat welik ga vanmiddag naar de kruidvat
Welke moet ik kopen?

Rebeccaa schreef:TLNLSDB schreef:Jahoor je kan met Tampon in gewoon zwemmen, maar idd optijd vervangen.
OB Super Plus kan ik je aanraden dan.
Volgens mij zolang je in het water zit is er vrij weinig aan de hand omdat de 'druk' dan anders is.
Maar wanneer je eruit stapt begint het vaak te 'vloeien' dus de Wissel is erg van belang.
Super plus?mijn god, die krijg ik niet eens naar binnen! De enige tampons die ik draag zijn o.b. mini's.. doe er alles mee; hockeyen, paardrijden, zwemmen, winkelen.. Gaat prima. En ik kan hem rustig een paar uur in houden met zwemmen, met alles eigenlijk.
leschevaux schreef:Ok
wat is een inbrenghuls?

TLNLSDB schreef:Rebeccaa schreef:
Super plus?mijn god, die krijg ik niet eens naar binnen! De enige tampons die ik draag zijn o.b. mini's.. doe er alles mee; hockeyen, paardrijden, zwemmen, winkelen.. Gaat prima. En ik kan hem rustig een paar uur in houden met zwemmen, met alles eigenlijk.
Haha Ja super plus als ik de 'Normaal' heb kan ik echt niets doen en vind de Super plus ook fijner zitten
Mini's hoef ik niet aan te beginnen kan ik om de 5 minuten terug voor de wissel