Ongesteld en zwemmen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ongesteld en zwemmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 10:55

Dat vind ik óók heel vies!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:04

TS: als je nog niet eerder tampons gebruikt hebt, zou ik een minimaatje kopen met inbrenghuls. Dat gaat een stuk makkelijker. :j Gewoon eerst goed de gebruiksaanwijzing lezen.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:18

gohya schreef:
Daarom staat er ook: Ligt eraan hoe heftig je menstruatie is.Als je heftig bloed,Nee dan kan dat zeker niet.
Zwembaden worden heel goed gezuivert constant,anders zou je ook door de urine van andere mensen zwemmen.Denk maar niet dat iedereen netjes naar de w.c. gaat om te plassen.

Dat is toch een kromme redenatie? Omdat andere mensen vieze dingen doen kan jij dat ook doen.
Lijkt me trouwens ook nog eens genant als je maandverband opeens er tussen uit floept hahaha..

Dat plaksel werkt vast minder goed in het water. Maar ik vind het sowieso goor want als je van
het ene bad naar het andere gaat, of een patatje eet ga je weer uit het water (en zelfs volgens jouw
waterstop theorie) ga je dan weer bloeden, en daarna weer lekker zwemmen.

hihi, nee ik zou het niet eens durven, lekker veilig gewoon met een tampon in dan maar.

Voor de ts: Is echt niet zo eng, je kan ook die dingen met inbrenghuls kopen misschien is dat makkelijker?

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:23

en als je uit het water gaat ga je zelf nog heviger bloeden dan als je gewoon rondloopt.
(ik heb ook ooit en keer in bad gezeten omdat ze zeiden dat dat kon, toen ik eruit stapte nou toen wist ik niet hoe snel ik op de wc moet gaan zitten) . die stond gelukkig wel naast het bad .

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:32

Het topic word er zo niet lekkerder op _O-

Ts,heb je nog moed? Of is die al bijna in je schoenen gezonken na al deze verhalen te hebben gelezen? :+

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:54

met maandverband zwemmen lijkt me ook niet zo hygienisch. Als je dan in het water gaat en er zit al bloed op het maandverband dan komt dat in het water terecht.
ik heb nooit zoveel last van bloedverlies dus gebruik de hele periode ob mini. Kan je ook prima mee zwemmen.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 12:00

Lente schreef:
TS vraagt juist om andere oplossingen dan tampons.

In mijn ogen zijn die er niet. Ja, zo'n cup, maar die moet je dan ook inbrengen. Ik vind het gebruik van een tampon ook wel zo hygiënisch.

Die zijn er wel! De Beppie! Is een sponsje wat je inbrengt, je hebt versies voor "droog" en "nat" gebruik, nat is dus voor met zwemmen, sauna e.d. en droog om sekueel mee actief te zijn. Even googlen op Beppie, vaak zijn ze wel bij de betere sexshops te vinden.

Sankzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 12:04

Ik heb dat een keer gedaan en doe het nooit meer! :D
Had hem net vervangen voor ik ging zwemmen, en een half uurtje later stap ik uit het zwembad, en lag er een roos plasje onder me..
Best genant.. Nu slik ik ofwel mijn pil door, ofwel gebruik ik een softcup..
Je moet daar maar eens op googelen! Das echt een GE-WEL-DIG-E uitvinding!! :D
Ik rij er speciaal voor naar Nederland (woon in Belgie), want hier in belgie vind je die niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 12:07

Schimpje schreef:
Lente schreef:
TS vraagt juist om andere oplossingen dan tampons.

In mijn ogen zijn die er niet. Ja, zo'n cup, maar die moet je dan ook inbrengen. Ik vind het gebruik van een tampon ook wel zo hygiënisch.

Die zijn er wel! De Beppie! Is een sponsje wat je inbrengt, je hebt versies voor "droog" en "nat" gebruik, nat is dus voor met zwemmen, sauna e.d. en droog om sekueel mee actief te zijn. Even googlen op Beppie, vaak zijn ze wel bij de betere sexshops te vinden.

TS is 12, die zie ik nog geen sexshop in wandelen :=

Mezelf wel trouwens, maar ik ben heel tevreden met tampons.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 12:09

gohya schreef:
...

Daarom staat er ook: Ligt eraan hoe heftig je menstruatie is.Als je heftig bloed,Nee dan kan dat zeker niet.
Zwembaden worden heel goed gezuivert constant,anders zou je ook door de urine van andere mensen zwemmen.Denk maar niet dat iedereen netjes naar de w.c. gaat om te plassen.

Leuk feitje, hoe meer je de chloor ruikt in het zwembad, hoe meer erin geplast word. :+

Ik zwem zelf het liefst helemaal niet -of als het op vakantie is slik ik de pil door-, maar anders zou ik gewoon een tampon gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:12

Ja kan prima, aangezien ik altijd ongesteld ben op vakantie ( :+ ) heb ik er ook totaaaaaaal geen moeite meer mee. Alleen er voor zorgen dat je je touwtje goed wegwerkt. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:13

TLNLSDB schreef:
Jahoor je kan met Tampon in gewoon zwemmen, maar idd optijd vervangen.
OB Super Plus kan ik je aanraden dan.
Volgens mij zolang je in het water zit is er vrij weinig aan de hand omdat de 'druk' dan anders is.
Maar wanneer je eruit stapt begint het vaak te 'vloeien' dus de Wissel is erg van belang.

Super plus? :wow: mijn god, die krijg ik niet eens naar binnen! De enige tampons die ik draag zijn o.b. mini's.. doe er alles mee; hockeyen, paardrijden, zwemmen, winkelen.. Gaat prima. En ik kan hem rustig een paar uur in houden met zwemmen, met alles eigenlijk.

Pieneappel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 14:45

Dav schreef:

Ts,heb je nog moed? Of is die al bijna in je schoenen gezonken na al deze verhalen te hebben gelezen? :+

Ja hoor het gaat wel _O- ik ga vanmiddag naar de kruidvat :P

Welke moet ik kopen?

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:51

leschevaux schreef:
Dav schreef:

Ja hoor het gaat wel _O- ik ga vanmiddag naar de kruidvat :P

Welke moet ik kopen?

ligt eraan hoeveel bloed je verliest. Ik gebruik mini en ga daar ook mee zwemmen :Y)

Pieneappel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 14:58

Ok :)

wat is een inbrenghuls? :o

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:54

Rebeccaa schreef:
TLNLSDB schreef:
Jahoor je kan met Tampon in gewoon zwemmen, maar idd optijd vervangen.
OB Super Plus kan ik je aanraden dan.
Volgens mij zolang je in het water zit is er vrij weinig aan de hand omdat de 'druk' dan anders is.
Maar wanneer je eruit stapt begint het vaak te 'vloeien' dus de Wissel is erg van belang.

Super plus? :wow: mijn god, die krijg ik niet eens naar binnen! De enige tampons die ik draag zijn o.b. mini's.. doe er alles mee; hockeyen, paardrijden, zwemmen, winkelen.. Gaat prima. En ik kan hem rustig een paar uur in houden met zwemmen, met alles eigenlijk.

Haha Ja super plus als ik de 'Normaal' heb kan ik echt niets doen en vind de Super plus ook fijner zitten
Mini's hoef ik niet aan te beginnen kan ik om de 5 minuten terug voor de wissel :')

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:23

leschevaux schreef:
Ok :)

wat is een inbrenghuls? :o

Een inbrenghuls zegt het eigenlijk al, het is een soort plastic kokertje waar de tampon in zit.
Het werkt als een soort spuit, je brengt het hulsje iets naar binnen en 'drukt' op de bovenkant waardoor de tampon gemakkelijk diep genoeg ingebracht word zonder vieze vingers. :)
Uiteraard zit er in de verpakking ook een uitleg hoe het precies werkt, net als bij gewone tampons. :j

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:24

TLNLSDB schreef:
Rebeccaa schreef:

Haha Ja super plus als ik de 'Normaal' heb kan ik echt niets doen en vind de Super plus ook fijner zitten
Mini's hoef ik niet aan te beginnen kan ik om de 5 minuten terug voor de wissel :')

Ik join, mini's zijn heerlijk op de aller aller laatste dag misschien.
Maar de super plus laat me gewoon mijn ding doen zonder iedere 10 minuten te denken: OMG IK MOET NAAR DE WC. :')
En je voelt ze toch niet zitten.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:25

Lente schreef:
Met een tampon kan dat prima. Met maandverband zou ik niet proberen. :')

Nee, dan zwelt 'ie op ben ik bang _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:43

Eh, ben ik dan zo vreemd dat ik een mini tampon rustig 7 uur kan laten zitten zonder door te lekken..? :')

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:46

Als je het eenmaal geprobeerd hebt wil je vast niet anders meer..... het zal vast even eng zijn maar ga het eens proberen!!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:49

Ik zwem dan nooit :o

krijg geen eens een tampon erin dus helaas pindakaas voor mij #)

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 18:46

Rebeccaa schreef:
Eh, ben ik dan zo vreemd dat ik een mini tampon rustig 7 uur kan laten zitten zonder door te lekken..? :')

Phoe 7uur achter één..blijft er dan niet veel 'oud' bloed achter omdat het niet 'weg kan?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 18:53

Oh nee, ik vind tampony's echt verschrikkelijke dingen. Ik ben daar niet op gebouwd. Zwemmen doe ik niet als ik ongesteld ben, als het warm is 's zomers ga ik wel onder de tuinslang staan thuis :+

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 18:59

antje_vip schreef:
Oh nee, ik vind tampony's echt verschrikkelijke dingen. Ik ben daar niet op gebouwd. Zwemmen doe ik niet als ik ongesteld ben, als het warm is 's zomers ga ik wel onder de tuinslang staan thuis :+

?? dan ben jij de eerste die daar niet op gebouwd is.... of je bent een jongetje....