Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotus83 schreef:mayniac_val schreef:Zou het niet doen, wat jij probeert gaat hem/haar toch verder niet aan?
Nee zeker niet,
Ik heb het er al eens eerder met hem over gehad en het enige wat hij zij was dat ik moest uitkijken waar ik heen ging en dat ik het zelf moest weten als ik me in het alternatieve wereldje wilde begeven (zoiets, woorden van die strekking)
Silvia schreef:Pfff. Balen! Ik kan me voorstellen dat de pijn je op gaat breken. Ik heb welliswaar geen fm maar wel jaren geleden een hernia gehad. Ik werd gek van het niets kunnen door de pijn en de slapeloze nachten.
Sterkte!
setteke schreef:Lotus83, ik leef met je mee. Ik heb ook FM (al sinds mijn 13e), maar van kraken krijg ik juist veel meer pijn. Daarbij lukte het ook vaak niet, omdat ik mijn spieren teveel verkramp als ze wilden kraken![]()
Accupunctuur nog nooit geprobeerd (wel allerlei andere therapieën). Bij mij werkt het beste een osteopaat, dat doet tenimste ook geen pijn als het uitgeoefend wordt.
Succes!
Lotus83 schreef:Fysiotherapie
Lotus83 schreef:Wel werken/
Lotus83 schreef:Wel paardrijden/
Lotus83 schreef:Veel pijnstillers/weinig pijnstillers
setteke schreef:Lotus83 schreef:Fysiotherapie
Hielp bij mij niet, helaas. Ik heb er een hoop gezien in mijn leven.Lotus83 schreef:Wel werken/
Altijd gewerkt en bezig gebleven, proberen de drive te vinden.Lotus83 schreef:Wel paardrijden/
Zeker, als paardrijden je passie is en je sport is. Niets doen helpt niet (ik heb al 32 jaar ervaring, helaas)Lotus83 schreef:Veel pijnstillers/weinig pijnstillers
Pijnstillers kunnen je net het zetje geven om wel actief bezig te blijven. Of een pijnloze nacht te hebben, zodat je de volgende dag weer aankan.
Nogmaals succes, maar zeker bij fibromyalgie, rust roest.
Princesj schreef:Als je bedrijfs arts het ook al aan geeft, zou ik toch gaan nadenken over wat ik al eerder aangaf: Revalidatie therapie bij de Trappenberg. Als je meer informatie m.b.t. dit traject wil kun je mij PB'en.
Lotus83 schreef:Het is even geleden maar toch maar even een update
ik heb inmiddels 3 acupunctuur behandeling gehad, de 4e staat gepland voor deze week
tot nu toe helpt het alleen op de dag zelf..., ik kan tijdens de behandeling goed ontspannen en dat is fijn, maar verder zet het
niet echt zoden aan de dijk
de acupuncturist heeft ook eerlijk gezegd dat hij niet weet of hij mij wel verder kan behandelen, aangezien er veel spanning in mijn lichaam zit....
voor de mensen die ook acupunctuur hebben gehad, hoe lang duurde het voordat jullie er echt iets aan hadden en hoelang hebben jullie acupunctuur gehad?