Wij behandelen iedereen met Prioderm lotion, die moet 12 uur intrekken. Op t moment dat de lotion in t haar zit, wordt alle kleding heet gewassen, of t gaat 48 uur in een afgesloten plastic zak op een koude plek. Vervolgens wordt de hele cel gereinigd (werk in de gvangenis). Ook haarborstels/kammen moeten 48 uur in de prioderm weken. En wat echt funest is, zijn die jassen met die leuke (nep)bontkragen, die moet je echt 48 uur in een afgesloten plastic zak bewaren, want ook daar gaan ze inzitten!!! Na alles wassen en schoonmaken en je haar behandelen, moet je inderdaad j haar 2 weken lang 2 keer per dag kammen met de netenkam.
Denk inderdaad ook aan het reinigen van je autostoel, beddengoed, enz!
Veel succes!
arian_wolf
Geplaatst: 29-01-12 21:39
Ik heb vroeger ook hardnekkig luis gehad en die bleven maar terug komen, tot ik een ander hoofdluis middeltje in me haar deed en het was weg... Helaas weet ik de naam niet meer van dat spul, maar kun je niet een x iets anders proberen?
mijn moeder heeft vanmiddag m'n hele haar ingesprayed met anti luis spul, daarna goed iutgewassen en daarna de stijltang er nog doorheen gehaald op de hoogste stand, vonden ze ook niet zo prettig denk ik.
en gelijk alles in de was gedaan. hoop dat t nu wat beter wordt