Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Al die Disneys zijn niet goed voor mijn emoties
Zeker aangezien ik een hulpverleningsopleiding doe en dus ook in de hulpverlening werk/stage loop. Heb al meerdere keren feedback gekregen dat ik niet zo empathisch over kan komen, terwijl ik zo helemaal niet ben haha! marrlinde schreef:Nou, ik heb juist de laatste maanden het tegenovergestelde, das helemaal irritant hoor!Zeker aangezien ik een hulpverleningsopleiding doe en dus ook in de hulpverlening werk/stage loop. Heb al meerdere keren feedback gekregen dat ik niet zo empathisch over kan komen, terwijl ik zo helemaal niet ben haha!
dan zal ik waarschijnlijk zeer ongeinteresseerd lijken
maar als ik alleen ben...
Héél soms huil ik wel, maar das echt alweer een tijdje geleden. Stom! Ine23 schreef:Gisteren was er een "Binnenkort in de bioscoop"-voorstukje op de videoband over Frank en Frey en ja hoor, zelfs met een klein voorstukje smelt ik al (vooral bij: "Jij bent mijn allerbeste vriend").
Nog zoiets waar ik het niet droog bij hou: http://www.youtube.com/watch?v=btuxO-C2IzE&sns=em
lifaya schreef:marrlinde schreef:Nou, ik heb juist de laatste maanden het tegenovergestelde, das helemaal irritant hoor!Zeker aangezien ik een hulpverleningsopleiding doe en dus ook in de hulpverlening werk/stage loop. Heb al meerdere keren feedback gekregen dat ik niet zo empathisch over kan komen, terwijl ik zo helemaal niet ben haha!
bij andere mensen houd ik me ook heel erg in hoordan zal ik waarschijnlijk zeer ongeinteresseerd lijken
maar als ik alleen ben...
bij anderen houd ik mijn tranen goed in haha. Maar als ik alleen ben (zoals nu dus
) kan ik heel emotioneel worden!
Ben sowieso heel gevoelig, maar onder invloed van hormonen is het helemaal dramatisch soms.
Ik probeer er maar mee te leven. Bovendien heeft het ook mooie kanten! Ik ervaar alles gewoon heel intens en kan diep geraakt worden, of dat nou positief of negatief is (en zelfs daar geef je je eigen waarde aan
).

lifaya schreef:Oh dat Hart in Actie boeit mij nou echt nietnog nooit een traan over laten vallen. maar die film Hachi (krijg nu al waterige ogen
) vond ik zo vreselijk zielig (eerste traan biggeld over wang)
) Maar ik heb deel vijf, harry potter en de orde fan de fenix slechts een keer gelezen, en de film ook maar een keer gezien. Want Sirius gaat dan dood. Kan in het begin van het boek al wateroogjes krijgen als het over hem gaat, omdat ik weet dat ie later dood gaat.. En toen ik de film ging bekijken, samen met een vriendin gegeken.. Was blij dat zij tegen het einde sliep, want ik moest me toch een portie huilen haha. 
Ine23 schreef:Gisteren was er een "Binnenkort in de bioscoop"-voorstukje op de videoband over Frank en Frey en ja hoor, zelfs met een klein voorstukje smelt ik al (vooral bij: "Jij bent mijn allerbeste vriend").
Nog zoiets waar ik het niet droog bij hou: http://www.youtube.com/watch?v=btuxO-C2IzE&sns=em

Ine23 schreef:Tssss weg jij, geen mannen in dit topic![]()
Hahaha, je kan er allesinds wel iets van leren, je vrouwenkennis gaat zo sprongen vooruit!
Wendy: wel een mooi filmpje, toch? Vind het zo ontroerend als ze elkaar terugzien!
Inney schreef:ooo moest dat nou? Zit ik hier weer in tranen![]()
(net ook al door het liedje http://www.youtube.com/watch?v=y5aTwvWEQD8 )