Emotioneel labiel? :=

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Emotioneel labiel? :=

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 12:14

ik vond het zo sielug toen de mama van bambi werd geschoten ;(

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 12:16

Alle races van Zenyatta zag ik door een waterige bril... Wát een paard.

Zeker Renee, arme Bambi :(:) . Al die Disneys zijn niet goed voor mijn emoties :+

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 14:39

Mijn emoties heb ik ook niet zo goed onder bedwang.
Gisterenavond keek ik naar Spoorloos. En dan eindelijk hebben ze de mama gevonden van de
geadopteerde jongeman. Zit ik ontzettend te huilen.
Maar idd ook zoals iemand voor mij al zei. Ook bij extreme make over als die mensen zo
gelukkig zijn. Dan voel ik mijn emoties ook volledig opkomen.

Tjonge :+

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 14:44

Nou, ik heb juist de laatste maanden het tegenovergestelde, das helemaal irritant hoor! :P Zeker aangezien ik een hulpverleningsopleiding doe en dus ook in de hulpverlening werk/stage loop. Heb al meerdere keren feedback gekregen dat ik niet zo empathisch over kan komen, terwijl ik zo helemaal niet ben haha!

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 14:51

Ik herken het! Bij een liedje, geboorte, sterfte, film, pff noem maar op. Gelukkig huil ik nooit in het openbaar, wel bij mijn vriend of familie.

Ine23 schreef:

Haha zonder beeld begin ik al te janken en krijg ik kippenvel.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 14:54

marrlinde schreef:
Nou, ik heb juist de laatste maanden het tegenovergestelde, das helemaal irritant hoor! :P Zeker aangezien ik een hulpverleningsopleiding doe en dus ook in de hulpverlening werk/stage loop. Heb al meerdere keren feedback gekregen dat ik niet zo empathisch over kan komen, terwijl ik zo helemaal niet ben haha!

bij andere mensen houd ik me ook heel erg in hoor :+ dan zal ik waarschijnlijk zeer ongeinteresseerd lijken :') maar als ik alleen ben...

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 14:57

Nou, ik kan dus soms gewoon echt niet janken, hoe erg iets ook is... := Héél soms huil ik wel, maar das echt alweer een tijdje geleden. Stom!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:00

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:01

lifaya schreef:
marrlinde schreef:

bij andere mensen houd ik me ook heel erg in hoor :+ dan zal ik waarschijnlijk zeer ongeinteresseerd lijken :') maar als ik alleen ben...

same :j bij anderen houd ik mijn tranen goed in haha. Maar als ik alleen ben (zoals nu dus :+ ) kan ik heel emotioneel worden!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:01

Ik heb ook wel eens zoiets hoor. Maar misschien helpt het ook niet echt dat je My Little Pony kijkt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:02

Jaaaaa hier nog iemand! Kan dus echt niet naar Hart in Actie kijken ofzo, want dan zit ik al te janken als mensen een nieuwe schommel krijgen voor hun gehandicapte kindje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:05

Ik heb het ook. :j Ben sowieso heel gevoelig, maar onder invloed van hormonen is het helemaal dramatisch soms. :+ Ik probeer er maar mee te leven. Bovendien heeft het ook mooie kanten! Ik ervaar alles gewoon heel intens en kan diep geraakt worden, of dat nou positief of negatief is (en zelfs daar geef je je eigen waarde aan :) ).
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-01-12 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:05

Oh dat Hart in Actie boeit mij nou echt niet :') nog nooit een traan over laten vallen. maar die film Hachi (krijg nu al waterige ogen :') ) vond ik zo vreselijk zielig (eerste traan biggeld over wang) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:07

Haha en dat soort films vind ik dus weer niet echt emo. Gelukkig maar, zijn we allemaal emotioneel labiel met een andere oorzaak :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:08

je bent niet de enige.

Als er iemand op TV huilt, al is het maar omdat die een lekke band heeft krijg ik tranen in mijn ogen. Gebeurd er iets zielig op TV? huilen. Animal cops is dus ook te heftig. En ik word ook ontroerd door mensen die liefdevol omgaan met dieren.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:12

lifaya schreef:
Oh dat Hart in Actie boeit mij nou echt niet :') nog nooit een traan over laten vallen. maar die film Hachi (krijg nu al waterige ogen :') ) vond ik zo vreselijk zielig (eerste traan biggeld over wang) :')

O hachi, spreek me er niet van.

Ben ook helemaal fan van Harry Potter. Heb alle boeken tientallen keren gelezen, films heel vaak gezien (deel drie zelfs meer dan twintig keer :') ) Maar ik heb deel vijf, harry potter en de orde fan de fenix slechts een keer gelezen, en de film ook maar een keer gezien. Want Sirius gaat dan dood. Kan in het begin van het boek al wateroogjes krijgen als het over hem gaat, omdat ik weet dat ie later dood gaat.. En toen ik de film ging bekijken, samen met een vriendin gegeken.. Was blij dat zij tegen het einde sliep, want ik moest me toch een portie huilen haha.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:41

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:46

Ine23 schreef:
Gisteren was er een "Binnenkort in de bioscoop"-voorstukje op de videoband over Frank en Frey en ja hoor, zelfs met een klein voorstukje smelt ik al (vooral bij: "Jij bent mijn allerbeste vriend" <3 ).

Nog zoiets waar ik het niet droog bij hou: http://www.youtube.com/watch?v=btuxO-C2IzE&sns=em

Ik dacht
mwha

huil redelijk snel soms
maar soms ook niet

Nou... 10 seconden nadat ik op Play drukte
stroomde de tranen al over mijn wangen

Wat zielig dat filmpje!

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:48

Ik vind het echt grappig om dit te lezen :P
Totaal niet herkenbaar.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:48

Ik heb er tegenwoordig ook wel lastig van maar ik heb een prachtig excuus: ben zo zwanger als wat! :') :D

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:50

Tssss weg jij, geen mannen in dit topic ~~}>
Hahaha, je kan er allesinds wel iets van leren, je vrouwenkennis gaat zo sprongen vooruit!

Wendy: wel een mooi filmpje, toch? Vind het zo ontroerend als ze elkaar terugzien!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:51

Maartentje schreef:
Ik vind het echt grappig om dit te lezen :P
Totaal niet herkenbaar.

Wacht maar :)) voor jou komt het nog wel :P

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:53

Pletje goed excuus haha
Ik kan ook overal bij huilen, gelukkig is mijn man er aan gewend als we films kijken _O-

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:53

Ine23 schreef:
Tssss weg jij, geen mannen in dit topic ~~}>
Hahaha, je kan er allesinds wel iets van leren, je vrouwenkennis gaat zo sprongen vooruit!

Wendy: wel een mooi filmpje, toch? Vind het zo ontroerend als ze elkaar terugzien!

Jaaaa wat mooi!

en zielig...

wat een stom topic

whahaha

klikte hier perongeluk op
dus van ene jankfilmpje huppaaaaa

Inney schreef:
ooo moest dat nou? Zit ik hier weer in tranen :o

(net ook al door het liedje http://www.youtube.com/watch?v=y5aTwvWEQD8 )

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:54

mieske schreef:
Pletje goed excuus haha
Ik kan ook overal bij huilen, gelukkig is mijn man er aan gewend als we films kijken _O-

Die van mij ook, dan gaat hij me troosten: "Rustig maar schat, het is maar een film hoor :(:) ". Zo lief van hem :P