Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
HenJ schreef:Ken er genoeg die zeggen, weet je wel niet hoe veel/hard ik moet werken om boven een uitkering uit te komen.. Dus blijf er lekker in.
Nouja, die mogen wat mij betreft gesnapt worden. Kijk mocht het echt zo zijn dat je echt niet kunt werken dan ben ik blij voor al die mensen dat ze in nl wonen. Kun je kunt best werken ook al is het voor het zelfde geld als een uitkering, vind ik dat je moet gaan werken.
Maar helaas maken er nog veel mensen misbruik van eigenlijk iets moois.
Vind ook dat er vaak makkelijk wordt gepraat over misbruik maken van, alsof je voor je lol een uitkering aanvraagt. bromfiets schreef:Wat zou ik graag weer willen kunnen vertellen dat ik werk, maar dat zal er helaas voorlopig niet inzittenVind ook dat er vaak makkelijk wordt gepraat over misbruik maken van, alsof je voor je lol een uitkering aanvraagt.

vind ie te profiteerderig. En terecht. Maar niet iedereen zou zo netjes zijn denk ik. Magrathea schreef:Een vriend van mij kan een wajong krijgen omdat hij -11 en -9 heeft op zijn ogen maar dat doet ie nietvind ie te profiteerderig. En terecht. Maar niet iedereen zou zo netjes zijn denk ik.