Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nuage schreef:Een traplift zou misschien kunnen, al heb ik daar ook hele sterke twijfels bij. Maar daar moet ik me over laten voorlichten. De trap naar boven is ook erg smal en steil namelijk en de muurtjes zijn niet al te dik en sterk. Dus of je daar zo'n zware constructie aan kunt hangen zonder per ongeluk de muur naar de muren door te breken... weet ik niet
.
Tieme schreef:Nuage schreef:Een traplift zou misschien kunnen, al heb ik daar ook hele sterke twijfels bij. Maar daar moet ik me over laten voorlichten. De trap naar boven is ook erg smal en steil namelijk en de muurtjes zijn niet al te dik en sterk. Dus of je daar zo'n zware constructie aan kunt hangen zonder per ongeluk de muur naar de muren door te breken... weet ik niet
.
een traplift komt niet aan de muur te hangen maar zit op een soort rails wat op de trap bevestigd is.
Nuage schreef:Een traplift zou misschien kunnen, al heb ik daar ook hele sterke twijfels bij. Maar daar moet ik me over laten voorlichten. De trap naar boven is ook erg smal en steil namelijk en de muurtjes zijn niet al te dik en sterk. Dus of je daar zo'n zware constructie aan kunt hangen zonder per ongeluk de muur naar de muren door te breken... weet ik niet
En ook daarvoor geldt weer, wordt dat ook weer kosteloos hersteld?
Klinkt misschien stom hoor, maar als ze wel uiteindelijk verhuisd (of erger... ) dan moet het huis compleet in de oorspronkelijke staat worden teruggebracht.
Nuage schreef:Het huis is van de woningstichtingHet zijn hele oude huizen die sowieso binnenkort compleet gerenoveerd moeten worden en dan moet iedereen er ook tijdelijk uit. Maar dat gebeurt volgend jaar pas. Geen idee dus of ze nu al zouden investeren in zo'n woning waarbij volgend jaar weer een berg veranderd moet worden. Maar als ik het niet vraag zal ik het nooit weten natuurlijk