Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zie er ook nog eens veel beter door heen, alles is veel scherper! Het lukt me nog niet om de lenzen lang in te hebben maar dat moet vast wennen.. Na 3/4 uurtjes voelt die lens heel droog aan en is het net of hij bij het knipperen iedere keer mee schuift. Het voelt ook vervelent aan dus dan gaan de lenzen uit en komt de bril weer op. Als ik ze eruit haal zijn ze ook heel droog (of is dat normaal?) Morgen avond moet ik voor controle.
Hierna is er trouwens wel een hele wereld voor mij open gegaan. Jeetje! Ik wist niet dat alles er zo scherp hoorde uit te zien.
Ik ben voor het laatst gemeten op L: -2 en R: -1.50 met cilinder.
Hopelijk gaat het alleen nog maar de goede kant op in de toekomst.
. Hij stuurde me naar een opticien en daar bleek -1,75. Erna altijd een bril op met autorijles en TV kijken. Na een paar jaar overgegaan op lenzen tot ik ze niet meer kon verdragen en een paar jaar terug naar volle tevredenheid laten laseren
. Toen zat ik op -3,5, dus zonder iets zag ik alles wazig.
ik ben erachter gekomen dat het met de paarden enzo niet echt fijn voor mijn ogen is, en ben te lui om na school of werk mijn lenzen om te wisselen

Mijn oogafwijking is nogal ingewikkeld maar ik ben in het LUMC ook erg goed geholpen.