Als ik niet genoeg eet wordt ik verschrikkelijk misselijk, vooral lastig met school...
En 40 kl is echt weinig! ik weeg 50
en ben 1,60... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ben 1,60... 

Tylermen schreef:ik heb dit ook, ben rond de , wat zal het zijn , 1.60 á 1.65, en weeg 40 kilo ongeveer..
Smorgens rond 6:00 en 6:30 eet ik 2 boterhammen, dan 14km fietsen, uurtje dus ongeveer.
Dan op school om 10:00 een half flesje drinken.
Om 12:00 op school eet ik drie boterhammen en drink ik de rest van mijn flesje leeg.
Om 16:00 ben ik bij de paarden, daar eet ik een koekje.
Dan kom ik om 16:30 of 17:00 thuis, pak ik weer 2 á 3 boterhammen en dan savonds avondeten..
rond 10 uur savonds eet ik meestal ook nog 2 boterhammen
en tussendoor heb ik áltijd honger...
Sunneva schreef:Ja, goed idee! Wat ik doe is veel eten meenemen naar school, dan kan je als je honger hebt altijd vragen of je wat mag eten. Misschien is dat voor jou ook een goed idee, en dan kan je gelijk gemotiveerd worden door vriendinnen!

( er heerst ook heel veel stress en spanning hier, iets dat ik me aantrek, tussen mij en mijn zusje, mijn zusje en mijn vader, mijn vader en mijn moeder, mij en mijn moeder, mijn vader en mijn stiefmoeder, mijn vader en mijn stiefmoeder. Kortom tussen iedereen, mijn ouders zijn gescheiden.)
, Dan fiets ik een uur en een kwartier. 

echt verschrikkelijk om te schamen!
Is echt niet fijn.