Ik was ook zo bang dat ze scheef zouden gaan staan weer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Christiene schreef:de mijne is al keer of 3 weer beter vastgelijmd. iedere keer bij de half jaarlijkse controle..
ik heb em alleen onder. en inderdaad ook bij mij moet er iedere keer een beetje tandsteen weggehaald worden. ik heb em al 15 jaar ofzo.
als ik hem er onder uit haal weet ik zeker dat het schots en scheeft komt te staan.. mijn kiezen staan namelijk ook scheef.. een staat compleet uit de rij.. bij de andere kant netzo.. veelste weinig ruimte.
Adamootje schreef:Christiene schreef:de mijne is al keer of 3 weer beter vastgelijmd. iedere keer bij de half jaarlijkse controle..
ik heb em alleen onder. en inderdaad ook bij mij moet er iedere keer een beetje tandsteen weggehaald worden. ik heb em al 15 jaar ofzo.
als ik hem er onder uit haal weet ik zeker dat het schots en scheeft komt te staan.. mijn kiezen staan namelijk ook scheef.. een staat compleet uit de rij.. bij de andere kant netzo.. veelste weinig ruimte.
Ik heb dat inderdaad aan de rechterkant ook, dat er een kies volledig uit de rij staat. Misschien het gevolg van de doorgekomen verstandskiezen.
Adamootje schreef:LADPR, jij merkt er nu niets van dat je tanden schever zijn gaan staan?
Tandarts heeft ernaar gekeken en vond het niet nodig hem terug te laten plaatsen, en 2 jaar later staat alles nog keurig recht. Onder zit ie er wel nog steeds in. Lous schreef:Ik vond die krengen maar lastig en zeer pijnlijk. Heb ze meteen laten trekken wanneer mogelijk. Tijdens het trekken voelde ik niks. Het doorkomen was veel pijnlijker.
Wat een pijn hebben die krengen gedaan.