Afkicken van Bokt, hoe pak je dat aan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 16:53

Ik hou het niet eens vol om drie uur te computeren, laat staan dat ik het volhou drie uur naar het blauwe bokt scherm te kijken :') . 3 uur is veel hoor, niet te geloven dat mensen er 8 uur of meer achter zitten per dag... Wat nou als bokt eruit gaat, wat ga je dan doen? :+ Wat deed je vóór je bokt ontdekte... Je hield jezelf vast bezig :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 18:53

tesseke schreef:
Joolien schreef:
Ik zit van 13.00 uur tot 22.00 uur op bokt, ben ik dan ziek?

Dan ben je vandaag wel wat te vroeg ;)

Verdomd het is erger dan ik dacht...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 06:37

Frodo_ schreef:
Ik hou het niet eens vol om drie uur te computeren, laat staan dat ik het volhou drie uur naar het blauwe bokt scherm te kijken :') . 3 uur is veel hoor, niet te geloven dat mensen er 8 uur of meer achter zitten per dag... Wat nou als bokt eruit gaat, wat ga je dan doen? :+ Wat deed je vóór je bokt ontdekte... Je hield jezelf vast bezig :j

Hier ben ik ook enorm nieuwschierig naar O:) :')

BoktVerslaafden: Wat nou als bokt er uit gaat? Hoe overleef je dat? Wat ga je dan doen?

3 uur is ook onwijs veel, en ongezond ook nog.
Frodo, bedankt voor je reactie. (ook voor alle anderen, bedankt :) )

_Tara_

Re: Afkicken van Bokt, hoe pak je dat aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 11:58

Ik heb gemerkt dat ik iig een stuk meer rust in m'n lijf heb nu m'n pc stuk is thuis. Ben actiever op stage (deels ook wel omdat ik hier wel een pc heb :') ), meer de tijd nemen om te koken, afspreken met vrienden, tv kijken. Dat soort dingen :P En nuttige dingen! Laatst flink opgeruimd in de keuken, kamer helemaal gestofzuigd enz.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:06

TS waarom geen boktban gebruiken? Er zijn meerdere opties, je kunt zelf vantevoren beslissen wanneer je weer op bokt wilt kunnen :j

Volgens mij wil jij stiekem niet stoppen :o

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:12

Ik probeer ook te minderen. Vroegah toen ik werkte bij een instituut waar ik de hele dag geen kont te doen had, zat ik er hele werkdagen op uit verveling :oo. Nu wel minder maar elke avond wel een aardig tijdje ja en dan had je ook;

- viool kunnen oefen :o
- lezen
-schilderen
-tekenen
-yoga oefeningen doen
-sporten (brrrrrrrr vies woord :r )

maar ja, je kunt het ook zo zien; het is altijd nog intelligenter en actiever om te bokken dan om nutteloos tv te kijken. :)*

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:18

Ik zit ook elke dag op bokt haha!
Zelfs op school op mijn telefoon haha...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:20

't eerste wat ik dacht : Máár 3 uur????
Ik zit er ochtends op.. half uurtje..
tijdens school.. zo dik 2 uur..
EN dan als k thuis ben 15.00/16.00 tot +- 22.00/23.00 staat bokt elke keer wel open... tijdens huiswerk, tijdens opruimen...

hahaha

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:28

BoktVerslaafden: Wat nou als bokt er uit gaat? Hoe overleef je dat? Wat ga je dan doen?

Frodo, bedankt voor je reactie. (ook voor alle anderen, bedankt :) )[/quote]

Ja als bokt eruit scheidt. Overleven zal geen probleem zijn, gewoon iets anders gaan doen...simpel lijkt me

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:29

Houd wijselijk m'n mondje dicht :+
Ik kan inderdaad op recht zeggen: IK BEN VERSLAAFD AAN BOKT!!!!
S ochtend voor school, wachten op de bus, in de bus, naar school, onder school, tijdens pauze, terug in de bus, thuis blijf ik altijd langer achter hangen dan gepland, bij paard soms, thuis weer tot laat en zelfs in m'n bed!! Ja echt elke vrije minuut kijk, babbel Of lees iets op bokt.. :J

Helaas weet ik geen genees middel :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:31

Oh oh.. 's morgens als ik wakker wordt, nog voordat ik naar school ga, in de trein soms, de hele dag op school, thuis, en 's avonds het laatste wat ik zie Bokt. :o Ik denk gemiddeld zo'n 8 tot 10 uur. :o

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:32

Het leukste is nog, dat als je jezelf bant... Je gewoon rustig verder kunt op je mobiel :')

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:40

Elma_ schreef:
Het leukste is nog, dat als je jezelf bant... Je gewoon rustig verder kunt op je mobiel :')

of je gewoon blijft kijken op bokt hoeveel seconden je nog te gaan hebt :') Ja zelfs zo erg ja hahha

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 21:46

Ik wil niet stoppen met bokt nee :P maar ik weet wel, dat het verstandiger is om wel minder te gaan bokken. Ja, ik weet het, ik spreek mezelf enorm tegen.
Daarom wil ik mezelf niet bannen O:) omdat ik graag voor mezelf hard wil zijn, en niet dat mensen het kunnen zien dat ik (mezelf) geband ben/heb.
Soms zie ik het staan, en dat vind ik best genánt.

Soms heb je minuten over, en dan denk ik: even bokken!
En hop: van 5 min. maak ik er 10, dan 10 maak ik er 20 etc. etc.
Of te wel: via deze moeilijke weg, wil ik minderen in het bokken op het internet :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 13:08

Ik moet nu inpakken voor vakantie en eten want ik val zowat om van de honger. Maar bokt houdt me tegen... :') Kan ik Bart aanklagen hiervoor?

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 13:20

Misschien kan Bart muffins voor je bakken en brengen? :) Hoef je niet van bokt weg en is het eetprobleem al opgelost

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 13:25

3 uur? Hoe doe je dat?? :D Nu voel ik me toch wel heel erg verslaafd, ik breng wel wat meer uurtjes door op bokt.. :o
Alles wat ik moet doen, doe ik gewoon tussen het bokken door :') Wat erg dit... :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 13:27

afkicken van bokt? niet :D

ik zit MINSTENS 3 uur op bokt per dag :D
ik sta op, eerste dat ik doe is pc aanleggen, potje cornflakes halen, en me achter de pc nestelen om te ontbijten (ben altijd alleen om te ontbijten)
Daarna doe ik de paarden en ga ik gaan werken, savonds kom ik thuis, leg de pc aan, en eet meestal mijn avondmaal voor de pc :+
ik probeer om zoveel mogelijk op mijn vrije dagen wat werk te verzetten (stofzuigen,poetsen, etc)
was draai ik tussendoor, was plooien en strijken combineer ik met pc of televisie (doe ik bv savonds als vriendlief nog aan het werk is, terwijl ik een filmpje kijk)
enige nadeel dat ik ondervind aan bokt, is dat ik op mijn vrije dagen soms te lang blijf plakken, en zodoende vrij laat vertrek naar de paarden ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:49

Ik heb mezelf gewoon geband. Haha dan moet ik wel wat doen :P

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:53

ik antwoord niet veel op bokt, maar ik lees bijna alles, als bokt zoals bijv onder schooltijd beetje stil is, ben ik op een gegeven moment gewoon uitgelezen, en ja dan ga ik wat doen.
Nu ook als het rustig is op mijn werk gewoon even bokken
minsens 4 /5 uur per dag ben ik er wel mee bezig

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:26

haha ik ken het probleem, volgens mij herkennen heeel wat bokkers jouw probleem :P
Ik moet nu bijvoorbeeld ook de was doen, maar ja op bokt zitten is natuurlijk veeeeeel leuker :D
op mijn telefoon zit ik ook vaak genoeg op bokt, snel even kijken onder het werk ofz.
dus 3 uur is nog niks

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:29

Nicole schreef:
Houd wijselijk m'n mondje dicht :+
Ik kan inderdaad op recht zeggen: IK BEN VERSLAAFD AAN BOKT!!!!
S ochtend voor school, wachten op de bus, in de bus, naar school, onder school, tijdens pauze, terug in de bus, thuis blijf ik altijd langer achter hangen dan gepland, bij paard soms, thuis weer tot laat en zelfs in m'n bed!! Ja echt elke vrije minuut kijk, babbel Of lees iets op bokt.. :J

Helaas weet ik geen genees middel :')

Luca S toch, super faniek fotograveren. Idee voor jou:
Maak een fotoreportage van Luca van top tot teen.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:30

Tips:
Maak een uitgebreide fotoreportage van je paard.
Maak al je paarden spullen brandschoon
Ban je zelf van bokt
Doe nuttige dingen

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 17:17

EngeltjeS schreef:
Frodo_ schreef:

Hier ben ik ook enorm nieuwschierig naar O:) :')

Frodo, bedankt voor je reactie. (ook voor alle anderen, bedankt :) )

Dan verveel ik me helemaal kapot :=
Ben werkeloos en studieloos en bedlegerig op dit moment dus heb de hele dag niks beters te doen :=

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 17:21

Ok, ik zit er ook wel heel vaak op te kijken, maar 3 uur per dag haal ik dan weer niet, mssn omdat ik gewoon veel werk.. Maar als ik vrij zou hebben, en het buiten slecht weer is, ja dan kan ik me rustig een dag vermaken op bokt :')
En verslaafd, ik kijk er wel vaak tussendoor eventjes op! :j