. 3 uur is veel hoor, niet te geloven dat mensen er 8 uur of meer achter zitten per dag... Wat nou als bokt eruit gaat, wat ga je dan doen?
Wat deed je vóór je bokt ontdekte... Je hield jezelf vast bezig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 3 uur is veel hoor, niet te geloven dat mensen er 8 uur of meer achter zitten per dag... Wat nou als bokt eruit gaat, wat ga je dan doen?
Frodo_ schreef:Ik hou het niet eens vol om drie uur te computeren, laat staan dat ik het volhou drie uur naar het blauwe bokt scherm te kijken. 3 uur is veel hoor, niet te geloven dat mensen er 8 uur of meer achter zitten per dag... Wat nou als bokt eruit gaat, wat ga je dan doen?
)
), meer de tijd nemen om te koken, afspreken met vrienden, tv kijken. Dat soort dingen
En nuttige dingen! Laatst flink opgeruimd in de keuken, kamer helemaal gestofzuigd enz.
. Nu wel minder maar elke avond wel een aardig tijdje ja en dan had je ook;
)
)[/quote]
Ik denk gemiddeld zo'n 8 tot 10 uur.
maar ik weet wel, dat het verstandiger is om wel minder te gaan bokken. Ja, ik weet het, ik spreek mezelf enorm tegen.
omdat ik graag voor mezelf hard wil zijn, en niet dat mensen het kunnen zien dat ik (mezelf) geband ben/heb.
Kan ik Bart aanklagen hiervoor?
Hoef je niet van bokt weg en is het eetprobleem al opgelost
Nu voel ik me toch wel heel erg verslaafd, ik breng wel wat meer uurtjes door op bokt.. 
Wat erg dit...

Nicole schreef:Houd wijselijk m'n mondje dicht![]()
Ik kan inderdaad op recht zeggen: IK BEN VERSLAAFD AAN BOKT!!!!
S ochtend voor school, wachten op de bus, in de bus, naar school, onder school, tijdens pauze, terug in de bus, thuis blijf ik altijd langer achter hangen dan gepland, bij paard soms, thuis weer tot laat en zelfs in m'n bed!! Ja echt elke vrije minuut kijk, babbel Of lees iets op bokt.. :J
Helaas weet ik geen genees middel
EngeltjeS schreef:Frodo_ schreef:Ik hou het niet eens vol om drie uur te computeren, laat staan dat ik het volhou drie uur naar het blauwe bokt scherm te kijken. 3 uur is veel hoor, niet te geloven dat mensen er 8 uur of meer achter zitten per dag... Wat nou als bokt eruit gaat, wat ga je dan doen?
Hier ben ik ook enorm nieuwschierig naar![]()
![]()
BoktVerslaafden: Wat nou als bokt er uit gaat? Hoe overleef je dat? Wat ga je dan doen?
3 uur is ook onwijs veel, en ongezond ook nog.
Frodo, bedankt voor je reactie. (ook voor alle anderen, bedankt)