Het ergste wat jeooit hebt gezegt tegen je ouders..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:08

Het ergste wat ik ooit tegen mijn moeder gezegd heb:

Ik was nog heel erg klein. Iedere avond stopte mijn moeder me in voor het slapen gaan, en altijd vroeg ze dan: "Hou je nog van me?". Ik zei altijd heel braaf ja. Maar ik wilde wel eens weten wat er gebeurde als ik "nee" zou zeggen. Dus op een goede avond beantwoordde ik haar vraag met "Nee."

Vervolgens begon mijn moeder heel hard te huilen |( En ik maar roepen "Grapje!!" :')
Nou ja, was dus heel duidelijk wat er zou gebeuren als je zei dat je niet meer van iemand houdt :P Ik denk dat dat ook het ergste is wat ik ooit tegen mijn ouders zou kunnen zeggen, vooropgesteld dat ik het dan wél meen.

Schelden heb ik volgens mij nog nooit tegen mijn ouders gedaan. We zijn wel eens boos op elkaar, maar echt ruzie.. nee.

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:12

Ik noem mijn moeder weleens eikel :D, omdat het niet klopt en erg raar klinkt kunnen we er allebei altijd hartelijk om lachen. Volgens mij heb ik nog nooit sirieus mijn moeder uitgescholden. Heb wel vroeger, toen ik klein was, een briefje aan mijn slaapkamer deur gehangen waar op stond : mama is stom! En stoer dat ik mijzelf vond :D.

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:19

Tegen mijn moeder:
Waar ze het gore lef vandaan haalt om zich met mijn leven en dat van mijn familie te bemoeien, dat ik haar nooit meer wil zien en dat ze net zo goed dood voor me kan zijn.
En dat als ik kon, ik haar dna uit mijn bloed zou halen omdat ik niets van haar wil zijn.

Dat vat het wel goed samen denk ik ;)

Voordat ik 100den bokkers over me heen kreeg.
Ik ben 6 jaar lang geestelijk mishandeld door mijn "moeder".
Ouders zijn ondertussen gelukkig gescheiden, afentoe stuurt ze me nog maar dan maak ik haar heel duidelijk dat ik daar niets van wil weten.

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:32

Tja waar moet ik beginnen :o

Ik geloof dat ik alle scheldworden en verwensingen al naar hun hoofd heb gegooit.
Noem mijn vader vaker l*lhannes dan pa.

Met mijn moeder heb ik niet veel contact meer.

Nou moet ik het er ook wel bij zeggen dat we een pittig verleden hebben.
En mijn ouders een beetje raar zijn :(

Froemel

Re: Het ergste wat jeooit hebt gezegt tegen je ouders..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:34

In een ruzie zei ik: 'Ik haat je!!'
en mijn moeder zei: 'Ik hou ook van jou.'
Wat voelde ik me poedersuiker doen :P

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:35

nieky1993 , Same here.
Mijn moeder heeft mij geslagen en vernederd.

Tegen mijn moeder:
Waar ze het gore lef vandaan haalt om zich met mijn leven en dat van mijn familie te bemoeien, dat ik haar nooit meer wil zien en dat ze net zo goed dood voor me kan zijn.
En dat als ik kon, ik haar dna uit mijn bloed zou halen omdat ik niets van haar wil zijn.

Goh, ik zei precies het zelfde tegen mijn moeder!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:39

Ik scheld/schold eigenlijk nooit, maar heb wel in een behoorlijke ruzie tegen mijn moeder gezegd dat ik haar haatte en dat ze de slechtste moeder ooit was en mij niet verdiende als dochter ( _O- lekker arrogant ook)... :o
Geloof dat mijn moeder wel ontdaan was toen ik dat zei, maar ach... ik was een heetgeblakerde puber. Kan me wel herinneren dat ik tegen mijn vader echt niets durfde te zeggen :=

Overigens is mijn Mama de liefste van de wereld en hou ik heel veel van haar hoor! <3

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 14:02

Genoeg gezegd tegen mijn moeder Igh zelfs met een ziekte die ze zelf gehad heeft ... Dus dat was nogal pijnlijk maar ook dingen zoals dat ze dood kon vallen .... Maarja dat ware irrelevante gedachten:P maar heb het toen ook wel geweten :$

tegen mijn vader igh dat ihj dood mogt vallen en dat het een banketstaaf was,
meer igh ook niet ...

Overigens heb ik een goede band met beide, en was dit ook een erg uit de hand gelope nruzie :3

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 14:08

'ach oude taart, ik heb de brochures al klaar liggen voor het bejaardenhuis want je zeikt nu wel als een 80+ er :') '
Overigens moest ik daarna hard wegrennen haha.
Mama roept ook vrij snel; zijn wij even oud??
Nee mam, goddank van niet...ik hoef nu nog niet bejaard te zijn :')
(leeftijd ligt gevoelig bij mijn moeder :(:) :D )

Tijdens mijn puberteit ook wel het een en ander geroepen en mams ook weer terug, maar dat is te lang geleden.

Tylermen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 17:40

xxStitchxx schreef:
nieky1993 , Same here.
Mijn moeder heeft mij geslagen en vernederd.

Tegen mijn moeder:

Goh, ik zei precies het zelfde tegen mijn moeder!

Hier hetzelfde, mijn moeder wou me toen ik klein was van de trap gooien. Ze heeft mij al mijn hele 15 jaar lang lichamelijk en geestelijk vernederd. Én, ook wij hebben nu geen contact meer, woon nu bij papa en vindt het prima zo. :)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 17:46

Pfoe wat jullie allemaal gezegd hebben, ben ik toch maar braaf :o

Nja.. Ik uit mijn woede niet met woorden want ik wéét dat ik daar spijt van krijg. In plaats daarvan gooi ik de deur heel hard dicht (toen heeft mijn vader een keer de deur eruit gehaald, stond ik wel even van te kijken :') )

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:42

ik en mijn moeder hebben heel veel ruzie, wij botsen enorm. en omdat ik als jongste niks kwam te weten vroeger (kreeg alles op het laatste moment te horen, of helemaal niet) en dat zwier ik regelmatig naar haar hoofd, ook dat ze mijn zus liever heeft (zus en moeder zijn identiek hetzelfde). maar soms als ik ruzie met mijn moeder heb voel ik mij zo'n arrogante trut, en heb ik onmiddelijk spijt eigenlijk. met mijn vader heb ik denk ik nog maar 3 keer ruzie met hem gehad (ben 20 jaar :Y) ) voor hem had ik vroeger schrik. hij laat mij eigenlijk mijn eigen gangetje gaan, en dat vind ik fijn.
bwa echt scheldwoorden weet ik niet, wel heb ik eens gezegd dat ik het bij mijn moeder niet fijn vond, en mij moeder zei toen "als het je niet aanstaat, daar is de deur' ben toen ook naar mijn pa gegaan en na 2 weken wou mijn moeder toch praten. ze zegt het nu overigens niet meer :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 23:59

Ik heb de leukste en liefste moeder van de hele wereld. En toen ik 16 was heb ik haar uitgescholden voor... prutsmuts. Nog steeds het ergste scheldwoord dat ik ken. Het was eruit voor ik er erg in had (tijdens een heftige puberbui) en ik moest rennen voor mijn leven :') Toen was ze ineens niet meer zo pedagogisch en begrijpend.

Ik heb er nog steeds zo'n spijt van... Ze is zo ontzettend tof. Maar toen ik 16 was vond ik haar alleen maar bemoeierig...

Sammielola13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 00:03

Pff die van mij hebben alles wel gehoord geloof ik..

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 00:11

Pff hier ook echt de meest bizarre dingen geroepen, die eigenlijk niet voor herhalig vatbaar mogen zijn. Stiefmodder krijgt nog regelmatig een flinke uitspatter. Maar daar maakt ze het echt naar. :j :')

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 00:18

Tegen mijn moeder een iets minder net woord voor een prostituee.
En dat meerdere malen...

Miranda06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 00:23

Ik had een keer ruzie met mijn moeder en ze zei dat ik een rotkind was
en naar de hel moest lopen, ik zei: is goed als jij voor me aan gaat
(geen spijt van dat ik dat gezegt heb, je kan het anderom ook vragen
wat is het ergste dat je ouders tegen jou hebben gezegt)

Manegekind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 21:42

pfff als jullie K*twijf al vreselijk vinden zou ik het mijne maar niet zeggen..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:43

uhm.. niet voor herhaling vatbaar :')
als jullie ku*twijf inderdaad al erg vinden :=

Manegekind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 21:48

haha marlinde inderdaad pff.
wat er af entoe uit mijn mond vliegt.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:02

Zal wel iets in de trend van 'stom wijf' zijn geweest ofzo...en daarna moest ik heel hard rennen, dus dat heb ik nooit meer gedaan. Nu zijn mijn ouders ook helemaal niet van het schelden, mijn moeders favoriete krachtterm is 'stik!' en mijn vader scheld helemaal nooit (dat ik me kan herinneren). Dus ik ben er ook totaal niet mee opgegroeid.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:07

Pfff nou dat zal heel wat zijn. Je scheldt soms wat af als je met zijn tweetjes woont [ en moeders in de overgang en jijzelf in de puberteit ]. Gelukkig is die tijd voorbij en kunnen we er nu soms hele leuke grapjes om maken.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:29

Echt die mamamoet :') Je zal maar iemand willen kwetsen en dat ie er vervolgens om moet lachen :=

Uhhh ik zou niet weten wat het ergste was dat ik tegen mijn ouders zei. Mijn ouders waren wel de meest inconsequente opvoeders die ik heb gehad, dus ik kon heel veel flikken :+ Een groot deel van mijn kleedgeld ging op aan piercings en oorgaatjes her en der, hoe vaak ik er ook voor bestraft werd (wat uiteindelijk niet werd uitgevoerd :+ ) Op een gegeven moment was het ook zo van 'Ja laat ook maar, het is je eigen geld' :') Dat had ik vanaf het begin al gezegd denk ik eigenlijk..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:33

Ik noem mijn moeder weleens k*tmoeder en dan noemt ze mij k*tkind, en soms andersom :'). Mijn moeder en ik hebben nogal een goede band en we maken daarmee gewoon grapjes.
Naar ik mij kan herinneren hebben we maar een enkele keer echt ruzie gehad, maar dat was allemaal niet echt heel erg.

Bij mijn vader durf ik het niet, omdat hij nogal een emotioneel persoon is en hij de laatste is waarbij ik het kan hebben als hij gaat huilen :<

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:41

Ik heb een keer na een ruzie met m'n vader binnensmonds gemompeld: "nsb'er..."
Goh die kwam me toch de trap op gevlogen zeg!

Uiteraard bedoelde ik het niet letterlijk, maar god wat had ik meteen een spijt dat ik dat woord in de mond genomen had!