Maar mijn haar kan erg lang worden, vroeger was het tot over mijn stuitje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mglii____ schreef:Ok hier lees ik mee , ik heb altijd schouderlengte gehad en eindelijk was het iets langer geworden maar ik wou eens iets anders en nu heb ik het tot net boven mijn schouders laten knippen. Ik heb krullen en daardoor lijk ik nu echt een oud vrouwtje kwa kapsel. Daarom stijl ik het , ik probeer het niet vaak te doen maar dan valt het min of meer nog mee. Heb zo veel spijt maar ik troost me met de gedachten dat mijn haar misschien nu wat gezonder is en rapper groeit ?

Mijn haar stopt volgens mij ook niet echt met groeien, het gaat maar door
heb rond 18 december mijn haar geverfd en is nu 2 cm uitgroei ofzo
RobinxD schreef:heb je foto van je haar lengte?
Jildau schreef:Ik snap niet hoe dat genetisch bepaald kan zijn, kan iemand mij dat uitleggen?
Je haar groeit toch uit de haarzakjes? Volgens sommige van jullie zou het op een bepaald punt niet meer groeien. Maar als je dan naar de kapper gaat en er 5 centimeter af knipt, dan weten je haarzakjes; we mogen weer groeien!![]()
Snap dat echt niet.
Jildau schreef:Ik snap niet hoe dat genetisch bepaald kan zijn, kan iemand mij dat uitleggen?
Je haar groeit toch uit de haarzakjes? Volgens sommige van jullie zou het op een bepaald punt niet meer groeien. Maar als je dan naar de kapper gaat en er 5 centimeter af knipt, dan weten je haarzakjes; we mogen weer groeien!![]()
Snap dat echt niet.