Last van tandvlees met Sensodyne?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:25

Juliette86 schreef:
Ik heb geen angst voor de tandarts maar haat voor de tandarts door wat ze mij als kind hebben aangedaan. Dat ze nu door de vrije markt hun tarieven gehoogd hebben worden ze voor mij niet populairder van.

Maar ik zal eens een mondhygiëniste overwegen voor een grondige gebitsreiniging. Iemand die een fijne praktijk weet in Helmond?

Uiteindelijk zul je toch een keer moeten.
Ik neem aan dat de gezondheid van je gebit en mond boven je haat staan?
Echt, ik weet er alles van maar oh wat heb ik er van geleerd.
Ik poets trouwens met Sensodyne Proglasur en ben heel tevreden :)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:25

Juliette86 schreef:
Ik heb geen angst voor de tandarts maar haat voor de tandarts door wat ze mij als kind hebben aangedaan. Dat ze nu door de vrije markt hun tarieven gehoogd hebben worden ze voor mij niet populairder van.

Maar ik zal eens een mondhygiëniste overwegen voor een grondige gebitsreiniging. Iemand die een fijne praktijk weet in Helmond?

De meeste tandartsen hebben hun tarieven niet verhoogd maar de tarieven zijn juist vrijgegeven om marktwerking te krijgen. En de tandarts die je als kind heeft behandeld (of je bent nog heel jong) zal misschien al niet meer werken en anders zoek je een andere tandarts!

Maar een grondige genbitsreiniging bij een MH zal ook al een hele hoop helpen!

Succes!

SAKKIA

Re: Last van tandvlees met Sensodyne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:29

Het is wel een bekend verhaal. Ik heb dit niet van Sensodyne gehad, maar wel met Oral B :j Zelfs zo erg dat de vellen er bij hingen.
De tandarts had na 1 keer raden goed welke tandpasta ik gebruikte, ze had er meer van gehoord.
Ik had ook ontstoken tandvlees, zere binnekant van de wangen, een enorm zere tong :j

Mijn tanden waren super schoon, ik heb toen van de tandarts Zendium gekregen en binnen een paar dagen was het over. Mocht ook n iet meer met whitener poetsen trouwens.

Maar het kan dus wel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:48

Met Oral-B had ik dus inderdaad ook grote problemen maar daar stond een waarschuwing op de verpakking en ben ik direct mee gestopt. Zendium gebruik ik al jaren en nooit ergens last van gehad tot een paar maanden geleden toen mn tanden gevoeliger begonnen te worden.

antje_vip

Re: Last van tandvlees met Sensodyne?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:00

Bij mij werkt Sensodyne goed. Heb ook wel eens last van m'n tandvlees maar dat schrijf ik niet direct toe aan mijn tandpasta. Maar het werkt bij iedereen anders en ik denk dat je gewoon verschillende merken moet proberen.