Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Noraly schreef:Ik snap de combinatie met ibu niet helemaal. Ik zou persoonlijk tramadol eerst in combinatie met paracetamol (eventueel zaldiar) proberen en dan pas in combinatie met een NSAID. Maargoed, je huisarts zal het wel met een reden hebben gedaan. Heb je er verder geen maagbeschermers bij gekregen?
Is de pijn nu wel helemaal onder controle? Dat is natuurlijk de belangrijkste vraag
gabiiy schreef:dat is de werking van tramadol, hebben ze dat bij de apotheek niet gezegd?
tramadol is eigenlijk een morfine dus daar wordt je suf van, je mag ook niet autorijden nu he! (niet dat dat lukt met die rugpijn denk ik)
kiwi1990 schreef:Dat zei de arts dus ook, maar zoals ik eerder zei ben ik nogal huiverig voor de tramadol omdat het een opioïde is.
Ik moest het 3 keer per dag nemen, maar dan te bedenken dat er vaak een wachtlijst staat voor een ziekenhuis zal het ongeveer 2 weken duren voordat ik daar een afspraak heb via de huisarts. (mijn huisarts kennende, want die stuurde me met rugpijn altijd naar huis met: "neem maar een paracetamol en diclofenac en ga onder de douche")
Ik neem nu alleen als ik het weer voel opkomen.
En sorry lees het nu pas goed, Ik mocht de diclofenac absoluut niet mixen met de ibu of tramadol, vanwege de maag.
Vicky_88 schreef:Ik heb nu tijdelijk tramadol. Gisteren 1 pil gehad, pijn ging er dwars doorheen maar heb nog nooit zo veel gelachen als gisteren! Ik heb 50mg.
Vandaag ook weer 1 gepakt, niks van gemerkt. Na een uurtje een ibu 600mg erbijgenomen maar niks gemerkt en nog steeds pijn
Vicky_88 schreef:Paracetamol word ik misselijk en duizelig van dus die slik ik niet meer.
Tuurlijk mag dat, ik heb woensdag een ongelukje gehad, ben door een vitrine gevallen en heb nu 3 hechtingen in mn arm. Eigen schuldmaar doet wel zeer
Hopelijk werkt t bij jou wel TS!
kiwi1990 schreef:Gelukkig ben ik momenteel alleen een beetje wazig.
@Kelly: Kunnen ze op een scan ook eventuele oude breuken zien dan? Aangezien dat het eerste was waar ze aan dacht gezien de pijn.