Aluin steen hreb ik al geprobeerd, maar die houd ene grote zweet beurt niet tegen, waardoor ik halverwege de dag weer zou moeten wassen en opnieuw deo op moeten doen. ik vind het wel heerlijk dat aluin geen geur heeft. Odorex ook geprobeerd, en dat is een lange tijd goed gegaan, maar die werkt ook niet zo goed meer. En ja ik werd ook gek van dat jeuken nadat je het op had gedaan. botox heb ik ook aan gedacht Rollers werken bij mij ook beter. Ik was iedere dag goed en scheer om de dag. Met een citroen wassen nog niet geprobeerd. Detox kuur... daar ga ik over na denken. Die Deo van 20 euro heb ik nog niet geprobeerd, maar ik vind 20 euro voo iets dat misschien niet werkt wel zonde.
Ik heb altijd ontzettend veel gezweet en heb ook alles geprobeert. Odorex daar kreeg ik knalrode oksels van en een aantal dagen ontzettende pijn/jeuk ondanks dat het wel hielp was het echt gemeen spul. Heb hier nog iets staan op de badkamer van een ander merk en dat beet al helemaal in mijn huid. Toen heb ik de deo roller van Aloe Vera (Forever) geprobeert en na enige tijd (drink ook de Aloe Vera daarvan) ben ik van het zweten af gekomen. Ik kon eindelijk blousjes (zelfs spijker!) en leuke truitjes aan. Als je jezelf niet meer ruikt dan besteed je er minder aandacht aan. Ik stonk nooit voor andere (niemand rook mij thuis of ergens anders, want mijn familie zou dat wel zeggen) maar zelf ruik je jezelf constant, dit zorgt er weer voor dat je 'angstiger' wordt dat andere mensen je ruiken en voor je het weet zit er een mega zweet vlek die alleen maar groter wordt omdat je jezelf er voor schaamt. Maargoed ik was er dus ruim 7 maanden vanaf. Toen gestopt met de Aloe drinken en deo wel gebruiken. Op ten duur stonk ik echt weer en ben ik het weer gaan drinken. Omdat het even een tijdje nodig heeft voordat je er wat van merkt bleef ik mezelf ruiken dus nu gebruik ik een deo roller van nivea (witte roller waar een soort 'spons' op zit) en dit is de eerste deo (buiten die van Forever om dan) waar ik in járen geen onaangename geur door heen krijg. Door de meeste deo's kwam toch weer een bepaalde zweet lucht doorheen en door deze niet. Zelfs niet als ik met mijn dikke paardrij jas de stallen aan het mesten ben en het snikheet heb (heb nu wel weer af en toe zweet plekken maar ach, ben er mee leren leven..)
Bij mij was het zweten echt zo erg dat als ik voor afgelopen zomer niets had gevonden wat ging werken ik botox in mijn oksels liet spuiten. Gelukkig heb ik dat niet hoeven doen.
xJustMe6
Geplaatst: 12-01-12 21:42
Charlottje schreef:
Verschrikkelijk onderwerp dit! Heb echt periodes gehad dat het vreselijk was ... Voelde me zo onfris. Nu heb ik deo's van Dove en ze zijn echt heerlijk! Geen witte plekken en ik stink en zweet niet meer
Ik gebruik Odorex Extra Dry om de drie dagen ongeveer. Dat helpt bij mij heel goed, ook tegen de natte plekken. Ik heb nu de spray, maar die jeukt wel als je je pas geschoren hebt. Binnenkort maar eens de crème halen, die is ook geschikt voor na het scheren.