ik laat alles vallen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:15

Ik denk toch dat het een gebrek aan slaap en eten is. Ik denk zo ook niet meteen aan een B12 tekort.
Zeker als je eet en maar door blijft gaan ga je snel door je energie heen, stress kost ook veel energie.

Aangezien je zegt dat je vader een beetje je rem is, denk ik dat je het zelf niet zo doorhebt, die rem misschien niet voelt?

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:17

Luisa schreef:
Ja ik ben niet zo snel van het opgeven en een stapje terug zetten, en zoek altijd wel mijn grenzen op, maar ik weet wat je bedoeld en ik vind het onwijs vervelend voor je dat het jou is overkomen, en ik neem jou/jullie tips ook zeker aan, ben erg dankbaar voor ieder advies. Ik heb 3 jaar geleden een autoongeluk gehad, en daar een whiplesh aan over gehouden, er was iets met mijn nekwervels niet meer goed. Sinds die tijd heb ik erg snel hoofdpijn (weersveranderingen, niet genoeg drinken, etc.) En ben ik een groot deel van mijn evenwicht kwijt (jaja, idd ook lastig met paardrijden, maar ik zie het paardrijden als een soort therapie, om mijn balans weer te vinden) ik loop bvb continu tegen muren, deuren, en ik struikel wel vaker over dingen, terwijl ik dondersgoed weet dat het er staat. Als ik met mijn vriend hand in hand loop bots ik ook weleens tegen hem aan bvb. Ik ga in ieder geval even een afspraakje maken bij de HA, bedankt voor al jullie hulp :)

Denk dat je dingen laten vallen ook in dit rijtje klachten thuis hoort.

Zelf fibromyalgie en net zo onhandig, zeker later op de (mid)dag als ik moe begin te worden. Ik merk dat eerder aan het onhandig worden dan aan echt slaperig zijn.

Luisa

Re: ik laat alles vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 20:22

Juist! Ik ben niet gauw moe, alleen als ik eenmaal in bed lig ben ik binnen een paar tellen vertrokken. Ik merk t meestal ook zo tegen 5 a 6 uur dat ik veel laat vallen, maar om 10 uur, als ik klaar ben met werken savonds, ben ik weer een stuk drukker, (sluitingstijd, tijd om naar huis te gaan :D) en dat merken mijn collegas op het werk ook.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 09:40

Wanneer zijn je klachten ontstaan?

Luisa

Re: ik laat alles vallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 10:01

Van dat laten vallen sinds ik meer doe, en van dat evenwicht sinds dat auto ongeluk 2jaar geleden

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:09

Ik denk dat je veel meer rust voor jezelf moet nemen, dat je alles laat vallen zou kunnen komen door dat je lichaam aan het protesteren is tegen dat jij altijd maar door gaat terwijl je rust nodig hebt.
Je lichaam laat dus letterlijk gewoon alles vallen.
Ik zeg niet dat dit het is maar dat vermoeden heb ik.