-

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:32

Een lakje zonder verzendkosten zou zo rond de 4 euro zijn?

Ze zijn wel echt gaaf zeg *denkt nog even na*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:33

Ik ga me er vanavond verder in verdiepen. Moeten we oa een sluitingsdatum hebben?

L_iek

Re: Speciallita Nagellak Besteltopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:37

Wow, zijn echt mooie. Ik denk er ook nog even over na.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:38

Sommige zijn duurder als andere. Sommige zijn 1,30 en sommige 3

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 20:40

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-06-24 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:43

Woont er toevallig iemand van hier in omgeving Rotterdam? Dat we de verzendkosten van Vonneke naar huis evt kunnen delen?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:44

Ja ik maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik ga bestellen, ze zijn wel moooooi O:) :P

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:46

vonneke schreef:
Ik ga me er vanavond verder in verdiepen. Moeten we oa een sluitingsdatum hebben?

een sluitingsdatum is wel handig ja, anders duurt het nog wel effe denk ik! ;)

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 20:49

-

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:51

Ik ga niet meebestellen, slecht voor de portemonnee :+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:53

Maar uhm... Vikki gaat bestellen? Weet ze wel dat het veel moeite gaat kosten om al die lakjes in een enveloppe te stoppen, adressen goed te hebben, betalingen van verzendkosten te krijgen én dan nog te verzenden? Waar woon je? (mag via pm natuurlijk) misschien is het dan wel handiger om het af te halen namelijk.
Hoe gaan jullie de verzendkosten verdelen? Gewoon delen door het aantal personen, of het aantal lakjes?

Mocht het niet te duur worden met de verzendkosten erbij, dan wil ik graag:
Atena (Hits no Olimpo)
dionisio (Hits no Olimpo)
Unconventional (Mari Moon)

Hier staan ook nog wat swatches van andere lakjes van hetzelfde merk, die bruine is wel erg leuk http://www.agrandediferenca.com.br/2011 ... llita.html en http://www.esmaltices.com/blog/2011/06/ ... eciallita/ en http://www.eumaquio.com/colecao-esmalte ... ta-swatch/

[edit] Ik zie nergens staan hoeveel er in een flesje zit? Ze zien er namelijk klein uit...

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 20:57

-

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:59

xLindy91 schreef:
Nee Vonneke gaat bestellen ;)
Neem aan dat ze er wel van op de hoogte is.

Het enige waar ik me nog een beetje zorgen over maak is de douane, maar in het ergste geval moet je 19% extra betalen toch?

Daar twijfel ik over, iig die 19% maar als de waarde van de in te voeren goederen boven een bepaald bedrag komt, dan komt er geloof ik meer (invoerrechten) bij.
Maar 1 telefoontje naar de douane en je weet alles :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:01

Ik ga bestellen en weet wat erbij komt kijken.
Over betalen moeten we het nog even hebben. Het hoe en wat.

Ga namelijk niet alleen het risico van een kleine 100 lakjes dragen.

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:15

Michelle77 schreef:
Woont er toevallig iemand van hier in omgeving Rotterdam? Dat we de verzendkosten van Vonneke naar huis evt kunnen delen?

ikke

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:29

en waar precies?

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 21:34

-

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:01

xLindy91 schreef:
Nee Vonneke gaat bestellen ;)
Neem aan dat ze er wel van op de hoogte is.

Het enige waar ik me nog een beetje zorgen over maak is de douane, maar in het ergste geval moet je 19% extra betalen toch?

Dat verschilt per artikel type, ik zal morgen eens op mijn werk vragen hoe en wat... :D . Als er naast invoerrechten en VAT kosten nog iets van douane kosten bij komt, dan wordt het wel een iets prijzig grapje misschien... :(

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:53

Michelle77 schreef:
en waar precies?

delft

als de kosten veel hoger uit blijken te vallen dan ongeveer 3,50 + 1 euro per stuk zie ik er ook vanaf. los van de kosten binnen nl dan

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 22:55

-

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:56

Michelle77 schreef:

Waar woon jij dan? Ik woon in Rotterdam.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:00

Sorry dames, ik zie toch van mijn bestelling af :o Ik zie net pas dat een van de lakjes die ik uit had gezocht duurder is dan die 3,50 en met de verzendkosten en die in NL erbij, kom ik in elk geval over de 20 euro voor 3 lakjes. Daarvoor heb ik ze liever eerst zelf in mijn handen denk ik, ook omdat ik denk dat de flesjes erg klein zijn. Beetje formaat Herome denk ik.
Sorry sorry! Ik vond de kleurtjes zo leuk, maar moet helaas toch ook aan de centjes denken af en toe :+

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:01

Brielle. Maar ben regelmatig id buurt v Rotterdam

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:06

Dames, zal mijn quote ff hier posten:

xDramaQueen schreef:
Dames ik wil niet vervelend zijn maar denk dat het wijs is om eerst contact op t nemen met de site waar je besteld voordat je zo voor verassingen staat wbt de verzendkosten en de verpakking, als er een grote doos richting jullie kant op komt en er staat geen gift op kan hij open gemaakt worden, hier in nederland mag je nagellak verzenden, buitenland is dat echter niet altijd zeker.

Voor de hoofdbesteller, misschien een tip om alleen vaste posters laten mee bestellen of van te voren laten betalen, been there done that, zat ik daar met mijn goeie gedrag :')

WARNING: Please note that cosmetics and nail polish are restricted for import by many countries. The Brazillian Post Office provided a list with countries that have restrictions (see below).

*Countries with restrictions:
Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Anguilla, Antarctica, Antigua and Barbuda, Armenia, Aruba, Bahamas, Bangladesh, Barbados, Belize, Benin, Bermuda, Brunei, Bulgaria, Burkina Faso, Burma, Burundi, Cambodia, Cameroon, Central African Republic, Chad, Chile, Christmas Island, Cook Islands, Croatia, Cuba, Cyprus, Denmark, Dominica, Dominican Republic, Egypt, El Salvador, Eritrea, Estonia, Fiji, Finland, French Guiana, French Polynesia, French Southern and Antarctic Lands, Gabon, Gambia, Gaza Strip, Georgia, Ghana, Gibraltar, Glorioso Islands, Greenland, Grenada, Guadeloupe, Guam, Guatemala, Guernsey, Guinea, Guinea-Bissau, Guyana, Haiti, Honduras, Hong Kong, Hungary, Iceland, India, Indonesia, Iran, Iraq, Israel, Italy, Jamaica, Japan, Jersey, Jordan, Kazakhstan, Kenia, Kyrgyzstan, Kiribati, North Korea, South Korea, Latvia, Lebanon, Lesotho, Liberia, Libya, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Madagascar, Malawi, Malaysia, Maldives, Mali, Malta, Marshall Islands, Martinique, Mauritania, Mauritius, Mayotte, Micronesia, Moldova, Monaco, Mongolia, Montserrat, Mozambique, Namibia, Nauru, Navassa Island, Nepal, Netherlands Antilles, New Caledonia, Niger, Nigeria, Niue, Norfolk Island, Northern Mariana Islands, Norway, Oman, Pakistan, Palau, Papua New Guinea, Pitcairn Islands, Poland, Puerto Rico, Qatar, Reunion, Romania, Rwanda, Saint Helena, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Pierre and Miquelon, Saint Vincent and the Grenadines, Samoa, San Marino, Sao Tome and Principe, Saudi Arabia, Serbia and Montenegro, Seychelles, Sierra Leone, Singapore, Slovakia, Slovenia, Solomon Islands, Somalia, South Africa, South Georgia and the South Sandwich Islands, Spratly Islands, Sri Lanka, Sudan, Suriname, Svalbard, Swaziland, Syria, Taiwan, Tajikistan, Tanzania, Thailand, Timor-Leste, Togo, Tokelau, Tonga, Trinidad and Tobago, Tromelin Island, Tunisia, Turkey, Turkmenistan, Turks and Caicos Islands, Tuvalu, Uganda, Ukraine, United Arab Emirates, Uzbekistan, Vanuatu, Venezuela, Vietnam, Virgin Islands, Wake Island, Wallis and Futuna, West Bank, Western Sahara, Yemen, Zambia, Zimbabwe.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:04

POES

Zeus
Dionisio
Apolo
Poseidon
Ares
Atena
Hestia
Afrodite
Artemis
Hefesto

Tenzij verzendkost nl-be heel hoog wordt.. ik kan wel komen afhalen indien een uurtje rijden vanaf gent!